רכב

אשראי במקום רב קו? המהפכה בתחבורה הציבורית מגיעה לכנסת

זעם בעקבות החלטת וועדת שרים לחקיקה אחרי שדחתה את הצעת החוק של ח"כ ארז\ מלול שנועדה לאפשר תשלום בכרטיס אשראי בתחבורה הציבורית בנוסף לרב קו. יוזם ההצעה ח"כ ארז מלול התפוצץ על שרת התחבורה שבלמה את המהלך: "מדובר בהחלטה שפוגעת בנוסעים בתחבורה הציבורית"
דוד זולדן |  3
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
בוועדת שרים לחקיקה נדחתה הצעת החוק שיזם סגן יו"ר הכנסת ח"כ ארז מלול שנועדה לאפשר לשלם בכרטיס אשראי בתחבורה הציבורית לאחר שהשרה מירי רגב התנגדה לחוק. ההצעה נועדה להקל על המשלמים באשראי באופן שיוכלו להשתמש באשראי במקום הרב קו. אלא שבהוראת שרת התחבורה, הממשלה החליטה להתנגד להמשך הליכי החקיקה של החוק.
ההצעה שנועדה להקל על משתמשי התחבורה הציבורית, ולעודד את המעבר לשימוש בתחבורה ציבורית, אושרה כבר בקריאה טרומית ואף אושרה בוועדת הכלכלה לקראת הקריאה הראשונה. אולם שרת התחבורה החליטה להפיל את ההצעה ולעצור את הליכי החקיקה של החוק.
 
יוזם ההצעה סגן יו"ר הכנסת ח"כ ארז מלול הגיב באכזבה גלויה: "מדובר בהצעת חוק חברתית מן המעלה הראשונה, היא מתכתבת עם המדיניות המוצהרת של משרד התחבורה לעודד ולהקל על משתמשי התחבורה הציבורית. ההצעה זכתה לתמיכה מקיר לקיר בכנסת. צר שלי ששרת התחבורה בחרה להפיל את הצעת החוק ולהקשות על משתמשי התחבורה הציבורית. אני קורא לשרה להתעשת ולפעול כדי שהנוסעים לא יהיו כבולים לתשלום ברב קו. המדיניות הנוכחית של השרה, היא פגיעה בציבור הנוסעים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הון עתק
    שלומי 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה שיושבת בבית המחוקרים ומחליטים על כספם של אזרחים, איך הם ישתמשו בו. בשביל זה מרוויחים את משכורת העתק שלהם?
    סגור
  • 2.
    רוצים שאנשים יגנבו אשראי חופשי חודשי
    תמני 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת חלם!
    סגור
  • 1.
    עדיף למלא רב קו וכך יש בקרה על הכספים (ל"ת)
    דינה 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור