פרויקטים

יח"צ גורר יח"צ עם מושיקו שטרן: איך מגלים טאלנט והופכים אותו לכוכב

והפעם: איך מזהים את הלהיט והזמר הבא? לאן הולך הרדיו בעידן מרובה פלטפורמות דיגיטליות, ואיזה תפקיד שיחקו התחנות הפירטיות באבולוציה של הרדיו בישראל? וגם: השיר הראשון של חנן בן ארי והמהפכה של ג. יפית – מושיקו שטרן, עידו מינקובסקי ודרור רפאל בפרק נוסף בפודקאסט של ice

בשיתוף ice פרויקטים | 
מושיקו שטרן (מימין), דרור רפאל, עידו מינקובסקי (צילום ארגון ערכים, נוי עינב, שלומי יוסף)
יח"צ גורר יח"צ, הוא פודקאסט מבית אתר ice, בשיתוף משרד מינקובסקי תקשורת – העוסק בעולמות היח"צ והשיווק, הפרסום ומיתוג, התקשורת והמדיה. בכל פרק מארחים דרור רפאל ואיש יחסי הציבור עידו מינקובסקי, דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה נטולת פילטרים על סוגיות, מגמות ותהליכים שעל סדר היום התקשורתי.
 
במסגרת הפרק השמיני, הגיע לאולפן מושיקו שטרן, מאושיות המוזיקה המשפיעות בישראל – שדר (VIP ברדיוס), יועץ אסטרטגי לאומנים ובעל חברת אירועים – לשיחה פתוחה על רדיו ומוזיקה, על גילוי ומיתוג אומנים, ועל מאחורי הקלעים של עולם התקשורת.
איך מזהים להיט פוטנציאלי ומאתרים טאלנט (רותם כהן, בניה ברבי, קובי אפללו ואליעד נחום – הם רק חלק מהאומנים שעשו במסגרת התוכנית VIP את צעדיהם הראשונים בתחום), לאן הולך הרדיו בעידן מרובה פלטפורמות דיגיטליות, מהי מוזיקה ישראלית רוחנית-שורשית ואיזה תפקיד שיחקו התחנות הפירטיות באבולוציה של הרדיו בישראל? וגם: על השיר הראשון של חנן בן ארי, המהפכה של ג. יפית ז"ל, האפקט של ראיין סיקרט, והחלום הבא של מושיקו שטרן. האזינו לפרק המלא.   
  
לכל הפרקים של הפודקאסט יח"צ גורר יח"צ לחצו כאן

(בשיתוף ice פרויקטים)