תקשורת ומדיה

הבנות ראשוניות בין הנהלת "ידיעות אחרונות" לוועדי העובדים

במסגרת הבנות ראשוניות, מסתמן כי עובדי קבוצת "ידיעות אחרונות" שיצאו לחל"ת עקב משבר הקורונה יוכלו להשאיר ברשותם את הטלפונים הניידים ואת הרכב. כמו כן, זמן החל"ת ייחשב להם לצורך זכויות הקשורות בוותק, והם יהיו זכאים להתפטר מעבודתם בדין מפוטר
בועז גולדברג |  1
ידיעות אחרונות (צילום גולשים, freepik)
הבנות ראשונות בין הוועדים בקבוצת "ידיעות אחרונות" לבין ההנהלה בנוגע לתנאי העובדים שיצאו לחופשה ללא תשלום בגלל משבר הקורונה. כזכור, ביום ד' בשבוע שעבר שלושת ועדי העובדים בקבוצת "ידיעות אחרונות" פנו במשותף לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בבקשה לקיים דיון דחוף בעניינם לאור כוונת ההנהלה לפגוע בתנאי העסקת העובדים בצל המשבר. בפנייתם, ביקשו הוועדים לחייב את הנהלת הקבוצה לשבת לשולחן הדיונים עם ועדי העובדים, שכן באותם ימים הסתמנו צעדים חד צדדיים נגד עובדי הקבוצה, בלא הבטחת זכויות סוציאליות. 
בסיום דיון סוער למדי, הסכימו הצדדים "לנהל משא ומתן בכל הנוגע להשלכות של הוצאת העובדים לחל"ת והשלכות של צעדים אחרים, ככל שיהיו כאלה, הנובעים ממשבר הקורונה" - ולעדכן את בית-הדין בשבוע הבא, כלומר היום. 
בעקבות הפנייה לבית הדין לעבודה, מגיעות היום (ד') הבנות ראשונות בין הוועדים בקבוצת "ידיעות אחרונות" לבין ההנהלה בנוגע לתנאי העובדים שיצאו לחופשה ללא תשלום בגלל משבר הקורונה: העובדים יוכלו להשאיר ברשותם את הטלפונים הניידים ואת הרכב אם יש להם, זמן החל"ת ייחשב להם לצורך זכויות הקשורות בוותק, והם יהיו זכאים להתפטר מעבודתם בדין מפוטר.
בהודעה ששלחו הבוקר (ד') הוועדים לעובדים, הם מבשרים על התחייבויות ההנהלה ומוסרים כי "אנו ממשיכים לפעול מול ההנהלה בשורה ארוכה של נושאים כדי למנוע ניסיונות להחליש את התארגנויות העובדים ולשנות סדרי עבודה באופן חד-צדדי. במיוחד בעת קשה כזו, נפעל יחד למען שמירה על זכויות עובדי קבוצת 'ידיעות' וביטחונם התעסוקתי". 
ידיעות אחרונות הוא עיתון היוצא לאור בישראל החל מדצמבר 1939. משנות השבעים הוא הנפוץ ביותר מבין העיתונים הנמכרים בישראל, ובחודש יולי 2010  איבד את המקום הראשון לטובת "ישראל היום". העיתון מעוצב בפורמט טבלואיד עם תמונות צבע וכותרות גדולות, המאפיין את ז'אנר העיתונות הפופולרית בעולם. אתר החדשות Ynet מקבוצת ידיעות עלה לרשת ביוני 2000.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכלו לנסוע ללשכה להחתים עם הרכבים. (ל"ת)
    תברחו מספינה טובעת 04/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור