שיווק ופרסום

AIG בקמפיין חדש לציון 100 ימים למלחמה: מדברים בשם החטופים

חברת הביטוח AIG עלתה בקמפיין חדש בשלוש שפות: עברית, אנגלית וספרדית, זאת לציון 100 ימים למלחמה, במהלכה היא קוראת לשחרור 136 החטופים משבי חמאס בעזה, את הקמפיין יובילו אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה
מערכת ice | 
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום שי פרנקו)
חברת הביטוח AIG עלתה בקמפיין חדש ב-3 שפות: עברית, אנגלית וספרדית, לציון 100 ימים לתחילת המלחמה, וקוראת לשחרור החטופים בשבי החמאס. 
הקמפיין, שעלה באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן", מציג את תמונות החטופים, כשברקע קולם של הפרזנטורים אסי עזר ואלברט אסקולה, המדברים בשפות האם שלהם, וקוראים לעולם להצטרף למאבק לשחרור החטופים הנמצאים בשבי החמאס, עכשיו. 
לאות הזדהות עם משפחות החטופים והחטופות הנמצאים בשבי בעזה, יצרה החברה לוגו חדש לציון 100 הימים. את סמל החברה יחליף המספר 100 והסרט הצהוב לשחרור החטופים אשר הצטרף לאחרונה, יישמר.
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG: "צריך להבטיח שנושא השבת החטופים בראש סדר היום שלנו, לא רק ביום ה- 100, אלא גם ביום ה- 101 וה- 102. זו החובה המוסרית של כולנו להמשיך להדהד את המסר הזה, בישראל ובעולם, עד שובם חזרה הביתה שלמים ובריאים". 
 

מיכל לוצקי, סמנכ"לית שיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-AIG: "בקמפיין הנוכחי רצינו לתת דגש על התמונות החטופים, על מנת שנזכור שישנו אדם מאחורי כל אחת מהתמונות השינוי בסמל החברה מבטא את תמיכתנו במשפחות החטופים. אנו נמשיך ללוות את המשפחות והציבור בישראל בתקופה קשה זו, ומאחלים לחזרתם של כל החטופים והחטופות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה