שיווק ופרסום

רשת אלפין סטייל מודיעה: זה מה שמתכננת עד 2025

רשת אלפיין סטייל פותחת סניף שלישי בארץ בנתניה שיצטרף לשני הסניפים הקיימים של החברה בחוצות יגור ורחוב החשמונאים בתל אביב, החנות החדשה תשתרע על שטח של 175 מ"ר בהשקעה של 1.3 מיליון שקלים ומתעדת לפתוח ארבעה סניפים נוספים עד 2025
מערכת ice |  1
אלפין סטייל (צילום טל אזולאי)
רשת אלפיין סטייל המונה 2 סניפים בפריסה ארצית במתחם חוצות יגור ורחוב חשמונאים 91 תל אביב ובעלת אתר מקוון מכירתי, פותחת את החנות השלישית והחדשה ברחוב הגביש 10 קומה 1 נתניה,  אשר משתרעת על  175 מ"ר במפלס אחד נגיש בהשקעה של 1.3 מיליון שקל. הרשת מתעדת לפתוח עד שנת 2025 ארבעה סניפים נוספים.

צילום: טל אזולאי
החנות בנתניה מעוצבת בסגנון אורבאני, עם אלמנטים הלקוחים מעולמות הטיפוס והטיולים וגם בחנות החדשה, כמו בכל חנויות הרשת, ישנו קיר טיפוס לבדיקת נעלי וציוד טיפוס.
טל אזולאי בעלי רשת אלפיין סטייל: "הסניף השלישי של רשת אלפיין סטייל, נועד לספק מענה למטיילים ומטפסים באזור החוף והשרון. כמו כן, יש בנתניה חובבי אקסטרים, והרבה אנשים חובבי טיולי שטח, טיפוס, טראקים ומעבר לכך, אני דואג להביא את המותגים הסופר איכותיים בכל קטגוריה, Mammut, Millet, Lafuma, Darn tough, Mad rock  Leki.

ועוד מגוון מוצרי טיפוס וטיולים ממעילים ועד להנעלה ואביזרים מקצועיים למטרות השונות, לגברים נשים וילדים ולאחרונה בשל המצב הרחבנו את ההיצע והבאתי מותג חדש בשם Pentagon Tactical המתמחה בציוד טקטי לחיילים ומילואימניקים, בתקווה שהמלחמה תסתיים ונחזור לטייל ולעשות את מה שאנחנו רוצים, במקומות שאנחנו אוהבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאוו איזה כיף
    א. כ 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעו הם אלופים! יש להם שירות מטורף ומחירים מטורפים. ממליץ מאוד
    סגור