שיווק ופרסום

HOT למען תושבי הדרום: תחלק 10,000 מטענים ניידים

קבוצת התקשורת HOT החלה בחלוקת מטענים ניידים לתושבי הדרום, זאת כחלק מהמאמץ של החברה לסייע לתושבי הדרום לאור הביקוש האדיר למוצרי תקשורת חיוניים
מערכת ice | 
הוט (צילום Magma Images)
כחלק מהמאמץ הלאומי לסייע בימים קשים אלו ולאור הביקוש האדיר למוצרי תקשורת חיוניים, עשרות עובדי החברה התנדבו למשימה לארוז ולשלוח מאות מארזים לגדודים ברחבי הארץ ולהפעיל ניידות חלוקה בשטחי כינוס. במסגרת היוזמה, יחולקו לחיילנו כ- 10,000 סוללות למטענים ניידים, כבלים לטעינת רכבים, מזון ומוצרי טואלטיקה.
כמו כן, השבוע עדכנה החברה על שורה של מהלכים על מנת להקל על לקוחותיה במהלך תקופה מאתגרת זו, כמו פתיחת ערוצים, פתיחת גלישה סלולרית בארץ ללא הגבלה ועדכון חבילות הגלישה לשוהים בחו״ל על ידי HOT mobile ללא עלות וללא צורך בפניה למוקדים, תגבור צוותים לעיבוי הרשת, פעילות רציפה של טכנאים ומתקינים לתיקון תקלות ועוד. 

כאמור דבר זה מגיע, בעקבות מתקפת הטרור החמורה שהתרחשה בשבת בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר מאות מחבלים פרצו את גדר הגבול של ישראל עם רצועת עזה ונכנסו לישובי העוטף. במהלך הפריצה החלו לטווח את התושבים בישובים ורצחו לא פחות מ-900 נרצחים, בנוסף ל2,700 פצועים, ועוד מאות נעדרים וחטופים הנמצאים בשבי חמאס בעזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה