שיווק ופרסום

כוכב "פאודה" בקמפיין אופנה ראשון ויוקרתי לפקטורי 54

השחקן דורון בן-דוד מככב בימים אלו בקמפיין חדש של פקטורי 54. השחקן מציג לוקים שונים שמתאימים ליום רגיל במשרד. הלוקים הורכבו מקולקציות הסתיו השונות מותגי היוקרה, ובהם: ראלף לורן, דולצ'ה וגבאנה ועוד
מערכת ice | 
דורון בן דוד לפקטורי 54 (צילום דניאל זקונט)
השחקן דורון בן-דוד לוקח בימים אלו הפסקה מצילומים לטובת כיכוב בקמפיין אופנה חדש של פקטורי 54. בן-דוד מוכר בזכות תפקידו ב"פאודה", "שעת אפס" וכמובן בזכות ההופעות המרשימות בעונה השנייה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12.
בקמפיין החדש בן-דוד מציג לוקים שונים למשרד שהורכבו מקולקציות הסתיו החדשות של מספר מותגים מובילים, ובהם: דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו, ג'יל סנדר, ראלף לורן, ג'יבנשי ועוד.
בן-דוד (43) התמסר לעדשת המצלמה של הצלם דניאל ז'קונט, וסיפר על החוויה: "היה מעניין, היו יציאות סטיילינג מגניבות שאני לא בהכרח רגיל אליהן, ושמחתי להיפתח". בריאיון למגזין הדיגיטלי של פקטורי 54, סיפר בן-דוד על התגובות לעונה האחרונה של "פאודה": "העונה הקודמת נגמרה בשוק מטורף, התגובות היו מטורפות, 'איך סיימתם את זה ככה?', היה סוג של כעס מפרגן. זה שאנחנו מזיזים ועושים משהו עם היצירה הזו, משפיעים וגורמים לאנשים הנאה צרופה על הספה - זה סיפוק אדיר מבחינתי".
כאמור, לאחרונה השחקן הפתיע את כולם כשלקח הפסקה מהקריירה לטובת השתתפות ב"רוקדים עם כוכבים": "אמרתי לעצמי 'אני נזרק לסיטואציה הזו ולהרפתקה'. אני חייב לומר שזו הייתה אחת החוויות הכי מדהימות, מסעירות, מהממות והופכות שהיו לי בחיים", סיפר דורון.
"למדתי על עצמי המון, זו הייתה התפתחות אישית והכרתי אנשים מדהימים. למדתי שאני תחרותי יותר משחשבתי, פרפקציוניסט בצורה מטורפת, אוהב להבין סגנונות עד הסוף ולרדת לעומק הדברים. ג׳ניה לימדה אותי לתת לדברים לשקוע, לתת לדברים לעבוד בשביל עצמם - אם זה בבעיות שהיינו נתקלים בהן, מריקוד ועד דילמות. למדתי לא לנסות לפתור את זה באותו הרגע, אלא לתת לדברים לשקוע, כיוון שיום למחרת אתה מקבל את התשובות הכי טובות, או שמשהו צץ. חבל שאי אפשר לשמר את הכושר!".

דורון בן-דוד בקמפיין פקטורי 54. צילום: דניאל ז'קונט
הפקת האופנה בכיכובו צולמה בתקופת החגים, והתמקדה בנושא החזרה לשגרה. דורון לבש לוקים שיתאימו לעוד יום במשרד - בין אם אתה עובד בהיי-טק, בבנק, במשרד עורכי דין, משרד אדריכלים או בעסקי המוזיקה. טווח המחירים של הקולקציות שונות עומד על 450-9,490 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה