שיווק ופרסום

בסוכות הקרוב כולם נהנים: מגוון פעילויות לכל המשפחה

קניון TLV בתל אביב שמושך אליו אלפי ישראלים מכל רחבי הארץ יציע בחג המתקרב ובא פסטיבל "אמיצים" עם מופע מוזיקלי מרהיב של משפחת טרסוב. המקום יציע בין היתר מבוך פחד, אתגר אומץ, עמדת איפור ומתחם יצירה

מערכת ice | 
קניון TLV חוגג סוכות (צילום טל גולדנבאום)
משפחות רבות בישראל בוחרות לבלות את חול המועד במרכזי הקניות השוקקים, המציעים מגוון פעילויות חגיגיות לכל הגילאים. קניון TLV מפרסם היום (שלישי) כי בחול המועד סוכות יציע פעילויות רבות לכל המשפחה, הכולל בין היתר פסטיבל "אמיצים" ומופע מוזיקלי של משפחת טרסוב.
הפעילויות מותאמות לכל המשפחה, ובשיאן יערך מופע מוזיקלי ענק של משפחת טרסוב, שיתקיים ב-1 באוקטובר בשעה 17:00. משפחת טרסוב, שצברה פופולריות רבה ברשתות החברתיות, תעלה לבמה עם מופע מטורף, איכותי, מהנה, סוחף וקצבי, בהרכב מלא עם שחקנים ורקדנים.
בתאריכים 2 עד ה-4 באוקטובר בין השעות 12:00-18:00 יתקיים פסטיבל "אמיצים" בקניון במסגרתו יוקם מתחם ענק עם מגוון פעילויות אומץ לכל המשפחה, ביניהן: מבוך פחד- מסלול העובר בין מספר חדרי פחד עם דמויות מפחידות, מיצגי אימה, קולות מוזרים ותאורה מפחידה. אתגר האומץ- עם מספר תיבות אטומות, בתוך כל תיבה חלק פאזל. כאשר צריך להוציא לפחות 4 חלקי פאזל מתוך 4 תיבות, על מנת להרכיב פאזל שלם ולפצח את הקוד.


מופע סוחף וקצבי. משפחת טרסוב (צילום: יח"צ)

מגוון פעילויות אומץ לכל המשפחה. קניון TLV (צילום: טל גולדנבאום)
בנוסף, במקום תוצע עמדת איפור ובה שיניים מפחידות, עיניים ענקיות, ועוד. מתחם יצירה בו תוכלו ליצור לוכד חלומות, רוח רפאים, עטלף ומסיכה מפחידה. דמויות שטח ענקיות יסתובבו ויצטלמו עם אורחי הקניון. הפעילויות תתקיימנה בקומת המסחר התחתונה בין Stradivarius לפעלטון. פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם של הקניון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה