שיווק ופרסום

צביקה הדר מרוויח בגדול מהייטק: "שמח להיות חלק מהמהפכה"

המנחה והשחקן הוותיק מצטרף כפרזנטור של חברת Neema ויככב בקמפיין החדש, אשר יתמקד בשירות התשלומים הבינלאומי של החברה, שיאפשר לכל ישראלי להעביר כספים עבור כל מטרה לעשרות מדינות בעולם באמצעות אפליקציית תשלומים נוחה לשימוש
מערכת ice | 
צביקה הדר קמפיין חדש (צילום גבע טלמור)
השחקן ומנחה הטלוויזיה צביקה הדר יוצא בקמפיין חדש עבור חברת ההייטק הישראלית Neema וישמש כפרזנטור של החברה בתקופה הקרובה.
הקמפיין יתמקד בשירות התשלומים הבינלאומי של החברה, שיאפשר לכל ישראלי להעביר כספים עבור כל מטרה לעשרות מדינות בעולם באמצעות אפליקציית תשלומים נוחה לשימוש. הקמפיין, בהיקף של מיליוני שקלים, יעלה ברחבי הארץ וישודר בטלוויזיה. צביקה מצדו, הצטלם לפרסומת הומוריסטית, ומרשה לעצמו לאמץ סטייל של הייטקיסט.
צביקה הדר מסר: "אני גאה בבחירה ושמח להצטרף לקבוצת Neema ולהיות חלק מהמהפכה שעושה את הכל מהר יותר מכל בנק אחר!". הקמפיין בכיכובו של צביקה צפוי לעלות לאוויר כבר מחר ב-29.8 וירוץ במשך שלושה שבועות.
בשבוע שעבר, הדר הנחה את מיזם מופע האחדות "אנחנו תחת השמיים", אותו השיק בשבועות האחרונים משרד התרבות והספורט, בלוד, במהלכו הופיעו חלק מהשמות החמים במוזיקה הישראלית על שלל גווניה. לא פחות מ-12,000 צופים התאחדו כדי לראות את הופעותיהם של סטטיק, נסרין קדרי, אודיה, קובי אפללו וסטפן יחד עם חיזוקים מיוחדים של דודו אהרון וערן יוסף מ"ברולטה" שהצטרפו באופן חד פעמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה