שיווק ופרסום

עומר אדם ויעל שלביה לא מתחבאים: מה עשו באמצע הרחוב?

הזמר וזוגתו הדוגמנית הבינלאומית הצטלמו לקולקציה החדשה של משקפיים של קאטליה מבית אופטיקנה. הצילומים נערכו בשכונת כרם התימנים בתל אביב כשהעוברים והשבים נהנו לראות את הזוג מקרוב ותיעדו אותם
מערכת ice | 
יעל שלביה ועומר אדם (צילום קאטליה ואופטיקנה)
תל אביב יא יא חביבי תל אביב בגרסת המציאות. הזמר עומר אדם וזוגתו הדוגמנית הבינלאומית יעל שלביה הצטלמו לקולקציה החדשה של משקפיים של קאטליה מבית אופטיקנה. הצילומים נערכו בשכונת כרם התימנים בתל אביב כשהעוברים והשבים נהנו לראות את הזוג מקרוב.
מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya  אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם.
 
חברת "אופטיקנה" הוקמה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה בישראל. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים, עדשות מגע ומכשירי שמיעה.

צילום: קאטליה ואופטיקנה
הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים אשר עוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המובילה את ענף האופטיקה בישראל, "אופטיקנה" לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור לבריאות העין ולתקינות הראייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה