שיווק ופרסום

קניון בילו מתחדש: זו החנות שתיפתח בקרוב במתחם

רשת המותגים "אינטר ג'ינס" תיפתח השבוע סניף דגל במתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקלים. סניף זה ישתרע על שטח של 450 מ"ר, לרגל הפתיחה ייערך מבצע של 50% למשך חודש על כל פריטי האופנה בחנות
מערכת ice | 
אינטר (צילום יחצ)

רשת המותגים "אינטר ג'ינס" יבואנית מותגים מובילים כמו: ריפליי, סטיב מאדן, פפה ג'ינס, ג'וסי קוטור ועוד, תיפתח השבוע סניף דגל במתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר מקבוצת קניוני עופר בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקלים. הסניף ישתרע על שטח של 450 מ"ר ועוצב כ"חנות בתוך חנות" לכל מותג ומותג. בחנות ניתן למצוא ממגוון קולקציות המותגים לגברים ונשים. לרגל הפתיחה ייערך מבצע של 50% למשך חודש על כל פריטי האופנה.

לירון חיים מנכ"לית עופר בילו סנטר מסרה: כחלק ממדיניות בילו להביא לצרכן הישראלי את המותגים הנחשקים בעולם במחירים שווים לכל נפש, אנו שמחים שרשת "אינטר ג'ינס" בחרה לפתוח את חנות האאוטלט אצלנו במתחם. מדובר בחנות גדולה, מושקעת ומעוצבת, הכוללת מגוון אדיר של מותגים שימכרו במחירים אטרקטיביים במיוחד.

בעופר בילו סנטר כ-180 חנויות, ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות, בילוי ועלייה למשפחות רבות מכל אזור השפלה ומרכז הארץ. בין החנויות במתחם: פקטורי 54, אאוטלט, שבילים, קולומביה אאוטלט, מנגו אאוטלט, אדידס אאוטלט, דלתא, תמנון, קסטרו אאוטלט ועוד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה