שיווק ופרסום

בר רפאלי מרוצה: רשת פמינה מגיעה לשלוש ערים חדשות

רשת החזיות וההלבשה התחתונה, אותה מייצגת בר רפאלי כפרזנטורית שלה, פותחת 3 סניפים חדשים בעפולה, רעננה וחיפה, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום אייל נבו)
רשת החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים של הרשת במתחם עמק סנטר עפולה, קניון רננים ברעננה וקניון עזריאלי בחיפה. פתיחת הסניפים נעשתה בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל. כידוע, מי שמשמשת כפרזנטורית של החברה היא הדוגמנית המצליחה בר רפאלי.
החנויות בעלות עיצוב אלגנטי עם ניחוח של לאנג'רי אירופאי המזוהה עם חנויות הרשת. תמהיל המוצרים בחנויות מגוון ומאפשר לכל אישה, מידה וקאפ למצוא את עצמה בתוך הקולקציה. החנויות מציגות מגוון רחב של פריטי הלבשה תחתונה כמו חזיות במגוון מידות ועיצובים, ברלטים מבדי תחרה עדינה ועשירה, תחתונים ומחטבים בשלל גזרות, בגדי גוף, הלבשת לילה כולל בייבידולים, כותנות לילה, נעלי בית, גרביים וכן אביזרים משלימים כמו מדבקות לפטמה, פתרונות הרמה, סיליקון ועוד.

טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של רשת FEMINA: "פמינה הוא מותג החזיות וההלבשה התחתונה המוביל בישראל המתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור הלבשה תחתונה למעלה מ-60 שנה. בשנים האחרונות השקענו רבות בפיתוח הרשת בבעלות עצמאית, לצד הפעילות הסיטונאית, ונכון לסוף אוגוסט המותג ימנה 44 סניפים ואתר סחר אונליין. יחד עם ההתפתחות העסקית של המותג השקענו בשנתיים האחרונות תקציבי שיווק גדולים בכדי להוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית ולהביא לידי מודעות בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו. אנחנו נרגשים מאוד לקראת השנים הבאות בהן נמשיך להשקיע ולהתמקד בפיתוח וצמיחתו של המותג בכלל והרשת בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה