שיווק ופרסום

דינמיקה משיקה את סדרת המתקפלים החדשה של סמסונג: אלו המחירים

"יותר לקוחות מבינים את השימושיות של המסך הגמיש, ורק בשנה האחרונה ראינו גידול של 50% ברכישות. אנחנו רואים ש-60% מהרוכשים הם לקוחות שעברו ממכשירי דגל ׳מסורתיים׳ לסדרת ה-Z. הודות למנגנון הקיפול החדש והעמיד יותר, והשיפורים בדגמים החדשים, אנחנו צופים כי גם השנה הביקוש לסדרה ישמור על מגמת הגידול״, אמר אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה
מערכת ice | 
סמארטפון מתקפל Galaxy Z Flip3 (צילום סמסונג)
דינמיקה מכריזה על המכירה המוקדמת לסדרת ה-Z5 הכוללת את ה-Fold 5 וה-Flip 5, לצד הדור החדש של השעונים, ה-Watch 6 וה-Watch 6 Classic. 
״מאז שהושקה סדרת ה-Z, אנחנו רואים ביקוש מתמיד וגובר לסמארטפונים המתקפלים, ורואים 2 מגמות ברורות: לקוחות שהסמארטפון משמש אותם ככלי עבודה, עוברים ל-Fold, ואילו קהל צעיר טרנדי שחי ברשתות עובר ל-Flip. יותר לקוחות מבינים את השימושיות של המסך הגמיש, ורק בשנה האחרונה ראינו גידול של 50% ברכישות. אנחנו רואים ש-60% מהרוכשים הם לקוחות שעברו ממכשירי דגל ׳מסורתיים׳ לסדרת ה-Z. הודות למנגנון הקיפול החדש והעמיד יותר, והשיפורים בדגמים החדשים, אנחנו צופים כי גם השנה הביקוש לסדרה ישמור על מגמת הגידול״, אמר אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה. 
במהלך הרכישה המוקדמת, לקוחות דינמיקה ייהנו מהכפלת נפח אחסון בכל הדגמים. לדוגמה: רוכשים Fold 5 בנפח 256 גיגה-בייט, ומקבלים נפח אחסון של 512 גיגה-בייט, במחיר של 256 גיגה-בייט. רוכשים Flip 5 בנפח 256 גיגה-בייט ומקבלים 512 גיגה-בייט במחיר 256 גיגה-בייט. *רוכשי דגמי ה-Z5 ייהנו מטרייד-אין אטרקטיבי ברשת דינמיקה*.
עוד הרוכשים במכירה המוקדמת של דינמיקה ייהנו בדגמי ה-Fold 5 מעט S-Pen Edition, וכיסוי מקורי בנוסף להכפלת הנפח. רוכשי דגמי ה-Flip 5 ייהנו מכיסוי מקורי, בנוסף להכפלת הנפח. רוכשי ה-Watch 6 בדינמיקה במהלך המכירה המוקדמת, ייהנו מהטבת משטח טעינה משולש להטענת הסמארטפון, שעון חכם ואוזניות בחינם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה