שיווק ופרסום

לראשונה בישראל: המכללה למינהל משיקה קמפיין שכולו הופק ע"י AI

הקמפיין הוא למעשה ירית הפתיחה לתוכנית רחבה יותר של המכללה שבמהלכה ישולבו כלי הבינה המלאכותית בתוכניות הלימוד השונות
מערכת ice | 
הקמפיין של המכללה למינהל (צילום המכללה למינהל, יונתן סטירין ואריאל פרידן)
לראשונה בישראל, השיקה היום (שני) המכללה למינהל קמפיין חדש שהופק מראשיתו ועד סופו באמצעות כלי בינה מלאכותית (AI). את הקמפיין מוביל הסלוגן AI connect "האקדמיה של העולם החדש", אשר מבטא את האג'נדה הכוללת של המכללה למינהל להכין את הסטודנטים החדשים לעתיד שוק התעסוקה המשתנה, זאת באמצעות חיבור לתעשיית החדשנות, שימוש בכלי הוראה ולמידה מתקדמים ושילוב הידע בקורסים שונים במהלך התואר. המכללה למנהל מעודדת ומובילה בשנים האחרונות בתחום החדשנות הן בקרב הסטודנטים והן בקרב קהילת הבוגרים והבוגרות שלה.
הקמפיין הוא למעשה ירית הפתיחה לתוכנית רחבה יותר של המכללה שבמהלכה ישולבו כלי הבינה המלאכותית בתוכניות הלימוד השונות. בין היתר ירכשו הסטודנטים כישורים הנדרשים בעולם תעסוקה טכנולוגי ודיגיטלי יותר, לצד הטמעת יכולות מעשיות בתחומי הלימוד השונים: ממערכות מידע, דרך מנהל עסקים, עיצוב, תקשורת, כלכלה, משפטים ועד פסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות וחינוך. כפי שהמכללה הייתה הראשונה בעולם האקדמיה לתת כלים מעשיים לבוגרים שלה, כעת היא הראשונה להכשיר את הסטודנטים שלה באמצעות כלי בינה מלאכותית AI.
 
לצורך הפקת הקמפיין החדשני הוקם צוות מקצועי של מומחים שבחרה המכללה. בין אנשי המקצוע אשר היו מעורבים בהפקת הקמפיין: יונתן סטירין מומחה קריאטיב ומיתוג, אריאל פרידן מומחה הפקה ואבי זיתן אסטרטג שיווקי. במסגרת הקמפיין, כל הסרטים לפלטפורמות השונות נערכו בעזרת כלי בינה מלאכותית , תוך שימוש במצלמות טלפון נייד והתוכן של הקמפיין נבנה גם כן על ידי כלי בינה מלאכותית. יצוין שמאחר ומדובר בקמפיין ראשון בסוגו, צוות העורכים נתקל באתגרים טכניים ראשונים בתחום ונדרש היה לספק פתרונות מקצועיים יצירתיים לאתגרים השונים.
עידית כהן ברגר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל של המכללה למינהל: "כמכללה אקדמית מובילה, המכללה למינהל רואה את עצמה כמובילה את העולם החדש והדבר בא לידי ביטוי בכל אספקט, כולל הליכה בדרך לא סלולה בעולם טכנולוגי מאתגר. מובילי תחומי השיווק והפרסום , לצד מובילי תחומי האקדמיה, נענים לאתגר שמציב עולם זה ועובדים בצורה גמישה ומתקדמת המתאימה לאתגר הטכנולוגי המורכב הזה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה