שיווק ופרסום

מגדל מוקירה את בני העדה האתיופית: למי חולקו יותר ממיליון שקל?

מגדל ביטוח בשיתוף המכללה למנהל העניקו מלגות לסטודנטים בני העדה האתיופית, על שמה של הסוהרת מישר טופז אבן חן קליין שנספתה באסון הכרמל לפני כ-13 שנה
מערכת ice | 
חלוקת מלגות (צילום חופת קידר)

מגדל ביטוח ופיננסים, התומכת זה שנים בהשכלה גבוהה, הובילה השבוע טקס חלוקת מלגות על שמה של מישר טופז אבן חן קליין שנספתה באסון הכרמל לפני 13 שנה. גם השנה הטקס נערך במרכז ההדרכה והפיתוח הארגוני של החברה בפתח תקווה, בהשתתפות בני משפחתה של הסוהרת ובכירי הנהלת מגדל ובראשם המנכ"ל רונן אגסי.


מגדל מעניקה מדי שנה 13 מלגות לסטודנטים בני העדה האתיופית הלומדים במכללה למינהל בראשון לציון. המלגות מוענקות להנצחת שמה של טופז אבן חן קליין ז"ל. מאז השקת התוכנית לא פחות מ-130 סטודנטים וסטודנטיות קיבלו מלגות בסך כולל של יותר ממיליון שקלים. הייחוד של תוכנית "צועדים ביחד" הוא החיבור בין הסטודנטים למנהלים ומנהלות במגדל אשר משמשים כמנטורים לסטודנטים.
 


טופז אבן חן קליין ז"ל שעל שמה נקראה המלגה, הייתה סטודנטית מצטיינת לתואר שני במכללה למינהל ובתו של זאב אבן חן שכיהן בעבר כמנכ"ל איגוד חברות הביטוח.
 

רונן אגסי מנכ"ל מגדל ביטוח, אמר בטקס: "מתרגש וגאה לקחת חלק בפעם הראשונה בפעילות החשובה ומעצימה - תוכנית המלגות ע"ש טופז אבן חן קליין ז"ל בשיתוף המכללה למינהל ותוכנית המנטורים של מגדל "צועדים ביחד". התוכנית מהווה יישום אסטרטגיית המעורבות החברתית של קבוצת מגדל הדוגלת במעורבות של כלל הארגון - עובדים ומנהלים כאחד".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה