שיווק ופרסום
יד2 מציגים: מעתה תוכלו לחפש עבודה באמצעות הפלטפורמה
לדברי איילת ניצן, סמנכ"לית השיווק של יד2: "יד2 הוא אחד מהמותגים המוכרים והאהובים כיום על ידי ציבור הצרכנים. רוב הצרכנים בישראל עשו שימוש באתר בתקופה כזו או אחרת, למכירה או קנייה של מוצר, דירה, רכב, ועכשיו גם חיפושי עבודה"
מותג יד 2 עולה בקמפיין פרסומי חדש בהובלת הפרזנטורית מאיה ורטהיימר, המציג את מגוון המוצרים והתחומים תחת המותג, והשנה החברה שמה בקדמת המסרים שלה ורטיקל נוסף של מחפשי עבודה – דרושיםIL.
קמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, עלה בטלוויזיה, ברדיו ובפעילויות רחבה בערוצי הדיגיטל תחת המסר "כולנו ההם מיד2" - מסר שבא להמחיש את המובילות של יד2 במכירה וקנייה של מוצרים אונליין מכל הקטגוריות, ומעתה גם בחיפושי העבודה – באמצעות החברה הבת דרושים IL שהופכת לחלק אינטגרלי וקבוע במסרים הפרסומיים. ורטהיימר תוביל את מגוון השירותים תחת מותג יד2, כחלק מהאסטרטגיה החדשה של הקבוצה להרחיב את שרשרת הערך בכל אחד מהקטגוריות עבור המשתמשים.
הקו הפרסומי של הקמפיין הוא הומוריסטי, בדומה לקמפיינים קודמים של החברה והקו הפרסומי שלה, בהובלת ורטהיימר. בסרט השקת הקמפיין ורטהיימר נהנית מקרואסון בבית הקפה, כאשר כולם מתחילים לזהות אותה בתור "ההיא מיד2". במהרה מאיה מבהירה שכולנו למעשה הם "ההם מיד2", – אלה שמצאו דירה, ההוא שקנה מכונית, וגם ההיא שקנתה ביד2אופניים, כדי להגיע לעבודה שהיא מצאה בדרושים IL מבית יד2. המסר המרכזי של הקמפיין בא לחזק כי אתר יד2 הוא מקום שכל אחד ואחת מאיתנו ביקרו בו בעת צורך של קניה, מכירה או חיפוש עבודה. מה שהופך את כולנו ל"הם מיד2".
עוד ב-
לדברי איילת ניצן, סמנכ"לית השיווק של יד2: "יד2 הוא אחד מהמותגים המוכרים והאהובים כיום על ידי ציבור הצרכנים. רוב הצרכנים בישראל עשו שימוש באתר בתקופה כזו או אחרת, למכירה או קנייה של מוצר, דירה, רכב, ועכשיו גם חיפושי עבודה. אלה המסרים שהקמפיין בא להדגיש תחת השפה הפרסומית של יד2 - כל אחד מאיתנו הוא חלק מיד2".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה