שיווק ופרסום

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חשוב למען בני נוער

השחקניות רוסלנה רודינה ורביד רונן נתרמו לקמפיין חדש של האגודה למלחמה בסרטן נגד עישון סיגריות אלקטרוניות. משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "חיוני להשתמש במסר נחרץ כדי להעביר את האמת המדעית מאחורי המוצר המסוכן"
מערכת ice | 
קמפיין נגד סיגריות אלקטרוניות (צילום האגודה למלחמה בסרטן)
האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין חדש נגד סיגריות אלקטרוניות בהשתתפות השחקניות רוסלנה רודינה ורביד רונן שנרתמו בהתנדבות. באמצעות תסריט יצירתי שהגו בהתנדבות משרד הפרסום ציבלין טווינס, ממחישות השתיים את אסטרטגיית השיווק המניפולטיבית של מוצרים מסוכנים אלו לבני נוער.
הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות למשך מספר שבועות לרגל היום הבינלאומי ללא עישון המצוין בישראל ובעולם בכל שנה בסוף מאי.
יודגש כי לצד הקמפיין, מפעילה האגודה למלחמה בסרטן מערך הסברה של מדריכים בבתי הספר בשיתוף משרד החינוך בנושא נזקי העישון. ההדרכות מתבצעות בכל הארץ ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור.
במקביל מסייעת האגודה למלחמה בסרטן למשרד הבריאות, ביחד עם ארגונים נוספים להוביל תוכנית לאומית למאבק בתופעת השימוש בסיגריות אלקטרוניות.
משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הסביר כי: "המגיפה המדאיגה של הסיגריות האלקטרוניות גובה קורבנות וחיוני להשתמש במסר נחרץ כדי להעביר את האמת המדעית מאחורי המוצר המסוכן שגורם לתלות פיזית ונפשית.
בני הנוער והצעירים ובמקרים רבים גם ההורים, קוראים לזה ווייפ ובגלל המראה הצבעוני והריח המתוק, לא מבינים שמדובר בהתמכרות למוצר עישון מסוכן לבריאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה