שיווק ופרסום

זה הזמר האהוב שקטף קמפיין חדש ומרענן

לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטור, נבחר אביהו פנחסוב להוביל את הקמפיין החדש למותג המשקאות "ספרינג", שלצידו גם חבריו ל"מועדון הקצב" הגיטריסט המיתולוגי חיים רומנו וגם סבתו
מערכת ice | 
משקאות חדשים של ספרינג (צילום סטודיו יפאורה)
לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטור, נבחר אביהו פנחסוב להוביל את הקמפיין החדש למותג המשקאות "ספרינג". בפרסומות שצולמו בין היתר במדשאות המכללה למינהל לשם הובאה יאכטה בהובלה מיוחדת הישר מהמרינה, מדגים פנחסוב איך חוגגים ״על אמת״ בסגנון הפרוע ובקצב האופיניים לו וכמובן עם הרבה ״ספרינגים״.
על הסט כיכב פנחסוב, שאומנם לקח לאחרונה פסק זמן קצר מהופעות, אבל עכשיו הוא מוכן לחזור ואפילו החלום להשתתף באירויזיון עדיין קיים אצלו. לצידו בפרסומת גם חבריו ל"מועדון הקצב" הגיטריסט המיתולוגי חיים רומנו וגם הסבתא של פנחסוב.

חברת יפאורה משיקה לראשונה בישראל משקאות "ספרינג" טבעיים ומפנקים בבקבוקי זכוכית אישיים - שלושה שילובי טעמים אקזוטיים ועשירים בפרי: אננס בננה תפוח - 61% פרי, פירות טרופיים - 65% פרי ואננס קוקוס תות – 78% פרי. כל המשקאות בסדרה החדשה ללא תוספת סוכר - כל הסוכר מגיע מהפרי, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

קרדיט: זוהר שיטרית
הסדרה החדשה תושק באריזה אישית, לצריכה ON THE GO, לכל מי שמעוניין להתפנק במהלך היום עם משקה פירות עשיר. פיתוח המוצר נמשך למעלה משנתיים, כדי להגיע למוצר טבעי, ועל כן הוא מורכב רק ממיץ ומחית פרי ללא רכזים וללא תמציות. את השקת הסדרה החדשה מלווה קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה