שיווק ופרסום

אחרי שנתיים של מחקר: ספרינג משיקה משקאות חדשים

לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "ספרינג ממשיך להוביל ולחדש בקטגוריית המשקאות המפנקים והאקזוטיים ומשיק לראשונה - משקאות פרי, מפנקים עם אחוזי פרי גבוהים במיוחד"
מערכת ice |  1
משקאות חדשים של ספרינג (צילום סטודיו יפאורה)
חברת יפאורה משיקה לראשונה בישראל משקאות "ספרינג" טבעיים ומפנקים בבקבוקי זכוכית אישיים - שלושה שילובים של טעמים אקזוטיים ועשירים בפרי: אננס בננה תפוח - 61% פרי, פירות טרופיים - 65% פרי ואננס קוקוס תות – 78% פרי. כל המשקאות בסדרה החדשה הם ללא תוספת סוכר - כל הסוכר מגיע מהפרי, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "ספרינג ממשיך להוביל ולחדש בקטגוריית המשקאות המפנקים והאקזוטיים ומשיק לראשונה - משקאות פרי, מפנקים עם אחוזי פרי גבוהים במיוחד. הסדרה מכילה רק פירות ומים, ללא תוספת סוכר. בסדרה שלושה טעמים טבעיים ואקזוטיים בבקבוקי זכוכית אישיים".
הסדרה החדשה תושק באריזה אישית, לצריכה ON THE GO, לכל מי שמעוניין להתפנק במהלך היום עם משקה פירות עשיר. פיתוח המוצר נמשך למעלה משנתיים, במטרה להגיע למוצר טבעי, ועל כן הוא מורכב רק ממיץ ומחית פרי ללא רכזים וללא תמציות. את השקת הסדרה החדשה מלווה קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי ישמע פותח במכון ויצמן. כולה משקה קל (ל"ת)
    דון דריפר 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור