שיווק ופרסום
טסלה במהלך היסטורי: הצעד המפתיע של מאסק נחשף
מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, אמר לבעלי המניות כי החברה תתחיל לראשונה בתולדותיה לפרסם את הרכבים שלה: "ננסה קצת פרסום ונראה איך זה הולך"
מנכ"ל טסלה אילון מאסק אמר ביום שלישי לבעלי המניות כי החברה תתחיל לראשונה בתולדותיה לפרסם את הרכבים שלה. "ננסה קצת פרסום ונראה איך זה הולך", אמר מאסק בתגובה לבעל מניות באסיפה השנתית של החברה באוסטין, טקסס.
ההחלטה היא מהפך מוחלט עבור טסלה ומאסק. המנכ"ל המיליארדר טען במשך שנים שאין צורך שהחברה תפרסם משום שלטענתו הביקוש לרכבים עולה על ההיצע.
"טסלה לא מפרסמת או משלמת עבור המלצות. במקום זאת, אנחנו משתמשים בכסף הזה כדי להפוך את המוצר למצוין", אמר בציוץ מ-2019.
בראיון ב-CNBC בעקבות הפגישה, אמר מאסק שפרסום לא היה משהו שהוא החליט לעשות עד שנשאל על כך בפגישה.
דבר אחד שהשתנה עבור טסלה הוא תחרות גדולה יותר מיצרניות הרכב הקיימות, לאחר שכולן הקדישו חלק ניכר מתקציב הפרסום שלהן לרכבים חשמליים, אפילו לרכבים שעדיין אינם זמינים למכירה.
התחרות המוגברת, בתוספת עליית הריבית, הובילה לשורה של הורדות מחירים על ידי טסלה עד כה השנה. הפחתות המחירים הללו צמצמו רווחים לטסלה, אף שהיא נותרה רווחית יותר מיצרניות רכב מסורתיות.
עוד ב-
ייתכן רכישת טוויטר היא מה ששינתה את דעתו לגבי הערך של פרסום. הפלטפורמה הרוויחה בעבר יותר מ-90% מהכנסותיה מפרסום לפני שמאסק רכש אותה. "זה אכן אירוני שטוויטר תלויה מאוד בפרסום", אמר בעבר על פרסום, ועל מה שעומד בפניו כעת בניסיון להחזיר מפרסמים לטוויטר. "אני מניח שאני צריך להגיד, 'פרסום זה מדהים וכולם צריכים לעשות את זה'".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.ישראל גדולהקרן העושר דניס ישראל 05/2023/20הגב לתגובה זו1 1ברוך הבא איילון מאסק עם ישראל מחכה להשקעה שלך במדינתנו אבות אבותינו אוהבים אותהסגור
-
4.טסלה לא צריכה פרסום זה מותג חזק שאין עוררים עליו (ל"ת)אריק 05/2023/20הגב לתגובה זו2 1סגור
-
3.הקמפיין של טסלה ירוץ רק או בעיקר בטוויטרמה לא ברור 05/2023/18הגב לתגובה זו2 1וככה הכסף של טסלה יגיע לכיסים של מאסק בעסקה סיבובית. שקוף לגמרי.סגור
-
2.גאון שיווק בעבר אלון מאסק הפך לנטל על טסלה וטוויטרדצל 05/2023/18הגב לתגובה זו1 4כל עוד דובר בעסקים פורחים בשמיים הגאונות של הנוכל היתה מעל ומעבר , כעת כאשר טסלה מוכרת כרכב בינוני + בכל קטגוריה , טוויטר פלטפורמה חולה /גוססת נדרש פרסום ויחסי ציבור בכדי לטהר את הצחנת הריקבון של הגאוןסגור
-
נוכל?? מה עובר עליך? (ל"ת)נועמון 05/2023/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חברה בקריסהמיק 05/2023/18הגב לתגובה זו1 5הסיניות קורעות לטסלה את הצורה. ושמישהו יגיד לילד המגודל הזה שכשהוא מצייץ שטויות כולנו מפסידים ולא רק הוא. בקיצור " גאון גאון אבל בריון ".סגור
-
הסיניות זה התחרות היחידה של טסלהנועמון 05/2023/21הגב לתגובה זו0 0עוד כמה שנים ישארו רק הסיניות וטסלה. אולי טסלה תפסיד לסיניות או שלא, נראה. בינתיים טסלה יותר רווחית מכולן, כולל הסיניות, וזה לא קרוב, אז אי אפשר להגיד שהחברה בקריסהסגור
-
אתה כנראה לא מבין שום דבר בענף הרכבים החשמליים. (ל"ת)רונן 05/2023/20הגב לתגובה זו2 0סגור