שיווק ופרסום

כוכבת נינג'ה ישראל חוגגת: קוטפת קמפיין ראשון להלבשה תחתונה

תם שקד, אישה הראשונה שאי פעם שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, קוטפת קמפיין ראשון, כשתוביל את קמפיין רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA
מערכת ice |  3
תם שקד (צילום יניב גבאי)
הספורטאית תם שקד, האישה הראשונה שאי פעם שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, קוטפת קמפיין ראשון, כשתוביל את קמפיין רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA. הקמפיין בכיכובה של שקד יעלה בחודש הקרוב. הבחירה בה  הינה חלק מאסטרטגיית השיווק של מותג הפרימיום  הכולל  בין היתר הרחבה של תחום הספורט, ופניה למגוון רחב יותר של קהלים.    
לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA: "מדובר במהלך אסטרטגי רחב המגדיר את הערכים ואת המסרים השיווקיים של הרשת. הבחירה בתם שקד עולה בקנה אחד עם ערכי JACK KUBA  המעצימים את האישה האמיתית והחזקה בכל מידה". 
לדברי תם שקד: "כל חיי לא העזתי ללכת עם גופיות או שמלות. לקח לי 28 שנים להיות שלמה עם הגוף החזק שיש לי, הרבה בזכות הנינג'ה וההבנה שנשיות זה כל מה שנרצה שהיא תהיה. כיום, אני רואה נשיות בתור חוזק, פנימי וחיצוני. אני מקדישה את המהלך הזה והשיתוף פעולה עם  JACK KUBA לכל הספורטאיות שעובדות כל כך קשה בשביל להגיע למטרה שלהן ומגיע להן לקבל ייצוג בחברות אופנה. אני רק מקווה שעוד חברות ישמעו את צעקתי לנרמל את הנושא הזה. ואני כל כך מתרגשת להתחיל".
הספורטאית תם שקד (29) היא האישה הראשונה אי פעם שמעפילה לגמר נינג'ה ישראל. זכתה פעמיים בתואר אלופת הנשים, והשנה עשתה היסטוריה כשהעפילה לגמר הגדול של נינג'ה ישראל, שישודר ביום חמישי הקרוב ה 30.3, בקשת 12. שקד מהנדסת במקצועה וזהו הקמפיין הראשון שלה. 
JACK KUBA - הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style - חווית מדידה והתאמה אישית. הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ב
    אמא 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הספורטאים שנהיים דוגמנים אל תבלבלו תשכל אתם רוצים כסף כנו כולם. בעייני זה סתם ולא דוגמה לשום דבר . דוגמנים כמו השאר
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד אישה, השגת הישג נאה
    רואי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו נחפצן אותך ונראה לכולם איך את נראית בחזיה ותחתונים
    סגור
  • 1.
    מה זה "קמפיין הלבשה תחתונה"?
    ליהי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משלמים לה כדי להראות איך היא נראית עם חזיה ותחתונים?
    סגור