שיווק ופרסום

יובל סמו על הגריל: זה מה שהוציא אותו מהמקלחת בקמפיין חדש

אמישראגז משיקה קמפיין המשך משעשע עם יובל סמו בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, והפעם כוכב "ארץ נהדרת" עושה על האש לקראת עונת המנגל והגרילים, ומארח את השף יוסי שטרית
מערכת ice | 
יובל סמו בקמפיין אמישראגז (צילום ליאור נורדמן)
אחרי קמפיין המקלחת עם יובל סמו, חברת אמישראגז משיקה קמפיין המשך והפעם למגוון מוצרי גרילי הגז של המותג הקנדי Broil King, לקראת עונת ה"מנגל" והגרילים.
הקמפיין החדש מקדם את גרילי הגז שמשווקים בישראל בבלעדיות על-ידי אמישראגז, והפעם דמותו של יובל סמו תופסת פיקוד על עמדת הגריל והוא מארח בגינה ל"על-האש" ישראלי אופייני, כרגיל עם הרבה הומור. מגוון דמויות מגיעות אליו להתארח ולטעום מהגריל: ההורים שלו, מורים, רופאים, מתאבקים, אבירים ואפילו השף המוביל יוסי שטרית.
הקמפיין החדש עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט  בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.

כזכור, בסרטון הקודם של הקמפיין, יובל סמו מגלם דמות של צרכן שרכש את מחמם המים הביתי של אמישראגז ומאז הוא נהנה ממים חמים 24/7, עבר לגור באמבטיה, לא מוכן לצאת ממנה לאורך כל תקופת החורף וחוגג בפסטיבל אחד גדול. הוא מבשל, אוכל, עושה ספורט ומארח באמבטיה - עבר לנהל את כל חייו באמבטיה עם מים חמים ומפנקים.
גילי ששון סמנכ"לית השיווק של אמישראגז: "קמפיין ההמשך שלנו נבחר לקדם את מגוון מוצרי גרילי הגז של המותג המוביל Broil King המיוצרים בקנדה, באיכות בלתי מתפשרת המאפשרת לכל אחד להפוך ל"גרילר" מקצועי במרפסת או בחצר הפרטית שלו. קיימים מגוון דגמים המותאמים לצרכים מגוונים, והשקנו מבצעים ייחודיים עם מחירים משתלמים במיוחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה