שיווק ופרסום

תנובה משיקה קמפיין ייחודי למוסלמים לרגל חודש הרמדאן

חברת תנובה, ממשיכה במסורת שלה ויוצאת בקמפיין ייחודי לרגל חודש הרמדאן הכולל מהלך תקשורתי רחב עם סרטון ייעודי מרגש. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "אקלאתנו חיקאיה". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
קוטג' תנובה (צילום מתוך עמוד היוטיוב של תנובה)
חברת תנובה, ממשיכה במסורת שלה ויוצאת בקמפיין ייחודי לרגל חודש הרמדאן הכולל מהלך תקשורתי רחב עם סרטון ייעודי מרגש. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "אקלאתנו חיקאיה".
הראל יהודה, מנהל שיווק מגזרים בתנובה מסר כי "כמדי שנה, נערכת החברה לקראת חודש הרמדאן ומעניקה לצרכן הערבי את החידושים. וחלק מהפעילות, התקיימו באתר 'מטבח תנובה' סדנאות חינמיות ממטבח תנובה על מנת לספק שפע של רעיונות לסלטים וקינוחים וארוחות משפחתיות, שיפתיעו את האורחים ובני המשפחה.
בנוסף השיקה החברה חוברת מתכונים דיגיטלית, והעשירה את אתר המתכונים- מטבח תנובה במנות רמאדניות מיוחדות. בנוסף, כחלק ממנהג הרמדאן, תחלק תנובה מאות סלי מזון ממגוון מוצרי תנובה למשפחות נזקקות בחברה הערבית, באמצעות עובדי החברה אשר ארזו והכינו את סלי החג ממיטב מוצרי החברה". 
תנובה הפיקה סרטון מרגש בהובלת השף אסיל שריף ואימא שלו, תחת הסיסמא "המאכלים שלנו הם סיפור שעובר מדור לדור", אשר בו הוא מציג את הטעמים של ילדותו בנצרת, ובישוליהן של סבתו ואימו אותם הפך למודרניים והביא אותם למטבחו בכל מקום. הסרטון המרגש שם במרכז את הקשר הבין דורי סביב המתכונים והמאכלים.
הראל, מסר עוד כי "כמדי שנה, נערכת תנובה לקראת חודש הרמדאן ומעניקה לצרכן הערבי את מיטב התוצרת, החידושים והמבצעים האטרקטיביים המיוחדים לרמדאן. ופעילות הדגל שלנו לרמדאן השנה הייתה להציע מגוון חדש של מתכונים ומנות רמאדניות, דרך עמודי הפייסבוק והאינסטגראם והטיקטוק, ודרך אתר 'מטבח תנובה' בערבית, שמציע מגוון עשיר של מתכונים טעימים. במיוחד בתקופה זו, אנו מברכים אותכם לרגל החודש המבורך, ומאחלים לכם בריאות ואושר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה