שיווק ופרסום

סלקום במהלך ראשון מסוגו בישראל: כך תקבלו AirTag במתנה

סלקום מכריזה על מבצע ראשון מסוגו בישראל, במסגרתו לקוחות הרוכשים חבילת חו"ל של סלקום החל מחבילות GB10 גלישה, ומקבלים AirTag או Smarttag במתנה
מערכת ice |  1
AirTag של אפל (צילום יח"צ)
סלקום מכריזה היום (ד') על מבצע חד פעמי וראשון מסוגו בשוק בישראל, במסגרתו לקוחות הרוכשים חבילת חו"ל של סלקום החל מחבילות GB10 גלישה, ומקבלים AirTag או Smarttag במתנה. זאת, על מנת לאפשר ללקוחות סלקום הנוסעים לחו"ל בתקופת הפסח לטוס בראש שקט, ליהנות מתקשורת רציפה ולהקטין את הסיכון לאובדן כבודה במהלך החופשה. 
לרגל חופשת חג הפסח הקרבה ועונת הנסיעות במסגרת חגי האביב, נערכים ישראלים רבים לקראת נסיעותיהם לחו"ל. על רקע העומסים הכבדים בנמלי התעופה ותקריות של אובדן מזוודות באוגוסט 2022, חלה עלייה משמעותית בביקושים לתגיות איתור לחפצים של החברות המובילות- ה-Airtag של חברת Apple או ה-Smarttag של חברת סמסונג.
מאז, שני המוצרים הפכו למוצרי חובה לכל מי שנוסע לחו״ל ולפני כל חג משמעותי הכולל נסיעות של ישראלים לחו"ל, נרשם זינוק ברשת דינמיקה של מאות אחוזים ברכישות המוצרים שאוזלים בסניפים בקצב מסחרר. רק בחג החנוכה האחרון, חלה עלייה של כ-200% ברכישות המוצרים ברשת דינמיקה וכבר כעת רואים התעוררות של לקוחות המבקשים לקנות אותם לקראת חג הפסח. לקראת עונת הנסיעות, סלקום מעדכנת גם כי עשרת היעדים המבוקשים ביותר הם איחוד האמירויות, איטליה, ארה"ב, צרפת, בריטניה, יוון, טורקיה, גרמניה, ספרד והונגריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפסיקו לשלם הרבה כסף על חבילה לחול
    שי 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו Airalo בהרבה פחות כסף. הרבה!
    סגור