שיווק ופרסום

am:pm משקיעה 4 מיליון שקל ומגיעה לראשונה לעיר הזו

רשת am:pm פותחת 2 סניפים חדשים: סניף ראשון בחדרה וסניף רביעי בבת ים; כעת עומד מספר סניפי הרשת על 60 חנויות בפריסה ארצית; בהקמת שני הסניפים ששטחם הכולל כ-400 מ"ר השקיעה am:pm כ-4 מיליון שקלים 


 
מערכת ice |  1
סניף am:pm (צילום יח"צ)
כבר מזמן לא רק לתל-אביבים: am:pm, רשת הסופרמרקטים האורבנית שפתוחה 24/7, ממשיכה להרחיב את פריסת החנויות מחוץ לתל אביב. הרשת פותחת 2 חנויות חדשות – סניף ראשון בחדרה ברחוב הרברט סמואל 1 (צומת כיכר המשטרה), וסניף נוסף, רביעי במספר, שייפתח בקרוב בבת ים ברחוב ז'בוטינסקי 2 פינת בן גוריון.
סך שטחי המכירה של שתי החנויות עומד על כ-400 מ"ר ובהקמת הסניפים החדשים השקיעה am:pm  כ-4 מיליון שקלים. 

ליאור יוגב, מנכ"ל am:pm: "אנחנו שמחים להביא את חווית הקניה הייחודית שלam:pm  לערים נוספות ברחבי הארץ. עם פתיחתם של 2 הסניפים החדשים מונה הרשת 60 חנויות, כאשר שליש מתוכן פועלות מחוץ לתל אביב." והוא מוסיף: "אנו דוגלים בחדשנות מוצרית הן על מדפי הסופרמרקטים של am:pm והן במתן מענה וערך מוסף ללקוחותינו. גם הסניפים החדשים יצטרפו למערך משלוחים שיאפשר ללקוחותינו ליהנות מהזמנת סל קניות גדול ומגוון באתר האונליין של am:pm ולקבל אותו עד פתח ביתם תוך שעתיים בלבד, גם בסופי שבוע וללא מינימום הזמנה."
נטלי מורדי בר, מנהלת השיווק של am:pm, מוסיפה: "לרגל פתיחת החנויות החדשות ייהנו לקוחות אמפמ ממבצעים מיוחדים ואטרקטיביים. זו גם הזדמנות להצטרף – בחינם - למועדון הלקוחות שלנו המעניק מדי חודש מבצעים שווים במיוחד על מעל ל-300 מוצרים פופולאריים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Am pm בחדרה???
    פליציה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני באופן אישי מברכת אבל השאלה האם גם גורמי דת בחדרה יברכו על כך שכן הרשת פתוחה 24/7בכל ימות השבוע יש בעיר לא מעט גורמי דת שחוק הוא דבר שמוכר להם ובשם הדת הם כבר פגעו בלא מעט עסקים שיהיה בהצלחה חרשת ואמן תצליח לפעול כפי שהיא פועלת בתל אביב לרווחת התושבים
    סגור