שיווק ופרסום

לראשונה: ברילה משיקה פסטות ללא גלוטן - כשרות לפסח

מותג הפסטה הפופולרי ברילה משיק סדרה כשרה לפסח וללא גלוטן, עם שלושה סוגים שונים של פסטה ואריזה נוספת של דפי לזניה. אלו המחירים שתוכלו לצפות להם על המדף
מערכת ice | 
ברילה כשרה לפסח (צילום יחצ ברילה)
מותג הפסטה הפופולרי ברילה מודיע היום (א') על השקתו של ליין מוצרים חדש במיוחד לכבוד חג הפסח שיחול בתחילת חודש אפריל. המותג משיק סדרת פסטות כשרה לפסח, ללא גלוטן ובעם ארבעה סוגים שונים: ספגטי, פוזילי, פנה ודפי לזניה.
הסדרה החדשה עשויה מתערובת של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז ללא גלוטן. לסדרה טעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונוחות הנגיסה גם אחרי הבישול ועל כן היא איננה נופלת מאיכותן של שאר הסדרות הפופולריות של המותג. 
המחיר לצרכן של הפסטות הן 14.8-15.9 שקלים לאריזה, בעוד שאריזת דפי הלזניה תעלה 19.8-24.9 שקלים לאריזה. ליין המוצרים כשר בד"ץ ומתאים לאוכלי קטניות. תכולת אריזות הפסטה היא 400 גרם ודפי הלזניה 250 גרם. את הסדרה ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק והמזון בכל רחבי הארץ.
לצד זאת, לאחרונה נודע כי חג הפסח השנה ימשיך להיות יקר ואפילו אף יותר משנה שעברה. מחירי מוצרי הבסיס בשוק התחילו לעלות וישנו צפי כי גם מחירי המצות המסורתיות לחג יקפצו מעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה