שיווק ופרסום

הארי פוטר חוזר: זו החוויה הנוסטלגית שתוכלו ליהנות ממנה רק השבוע

התזמורת הפילהרמונית השיקה אמש סדרת קונצרטים חיים קצרה, במסגרתה מעריצי הארי פוטר בארץ יוכלו ליהנות מהסרט הראשון בסדרת הסרטים על המסך הגדול, כשפילהרמונית מלווה אותו עם ניגון הפסקול כולו
מערכת ice |  2
הארי פוטר בפילהרמונית (צילום יוטיוב הפילהרמונית הישראלית)
בצל השמועות המרגשות על הפקתו של סרט נוסף בסדרת סרטי וספרי הארי פוטר, אמש נערך קונצרט חי ייחודי בהיכל התרבות בתל אביב, במסגרתו הפילהרמונית הישראלית ביצעה את פסקול הסרט 'הארי פוטר ואבן החכמים' כאשר הסרט עצמו הוקרן על מסך ענק מעל התזמורת. בארץ יתקיימו היום (ג') שני מופעים נוספים בשעה 11:00 ובשעה 19:00. 
היוזמה הזו החל כבר בשנת 2016 בהפקה של האחים וורנר וחברת CineConcerts, שהפכה עם הזמן למסע הופעות עולמי שחוגג את סרטי הארי פוטר. מאז השקת המופע הראשון יותר מ-3 מיליון צופים נהנו מהחוויה שמנתה קרוב ל-3 אלף הופעות ביותר מ-48 מדינות ברחבי העולם, וזו צפויה להמשיך עד סוף שנת 2025.
ג'סטין פריר, נשיא CineConcerts והמפיק והמנצח של סדרת הקונצרטים של הארי פוטר מסר: "סדרת סרטי הארי פוטר היא תופעה תרבותית של פעם בחיים שממשיכה לשמח מיליוני מעריצים ברחבי העולם. אנו שמחים להביא למעריצים בישראל בפעם הראשונה אי פעם, הזדמנות לחוות את קטעי המוזיקה עטורי הפרסים מנוגנים על ידי תזמורת סימפונית, בזמן שהסרט האהוב מוקרן על המסך הגדול. זהו באמת אירוע בלתי נשכח".
בריידי בוביאן מ-CineConcerts ומפיק סדרת הקונצרטים של סרטי הארי פוטר הוסיף: "הארי פוטר הוא שם נרדף להתרגשות ברחבי העולם ואנו מקווים שעל ידי ביצוע המוזיקה המדהימה הזו ביחד עם הסרט המלא, הקהל ייהנה לחזור לעולם הקוסמים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדהים
    צוב 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי שם אתמול היה מדהים חוייה דל פעם בחיים! עוצמתי בטירוף
    סגור
  • 1.
    אוף למה רק 3 הקרנות? הכל כבר סולדאאוט
    מיכל 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל שלא היה יותר פרסום לפני ועוד הקרנות כי זה נשמע ממש מדהים
    סגור