שיווק ופרסום

לראשונה בישראל: מרגי יהיה הפרזנטור הראשון של מותג איפור

הזמר האהוב יונתן מרגי עומד לשבור שיאים חדשים בקרוב לאחר שהוכרז בתור הפרזנטור הגבר הראשון למותג איפור בארץ. בקרוב יצלם קמפיין חדש לצד עדן פינס, הפרזנטורית של איל מקיאג'
מערכת ice |  1
יהונתן מרגי (צילום אינסטגרם)
לפי דיווחים חדשים, הזמר יהונתן מרגי גרף קמפיין חדש וראשון מסוגו בארץ ישראל - מרגי יככב בתור הפרזנטור הגבר הראשון עבור מותג איפור בארץ. המותג אליו יחבור מרגי הוא איל מקיאג' הפופולרי, לצד הפרזנטורית הנוכחית עדן פינס.
בעת זו לא ידוע האם הקמפיין שיעלה בשיתוף הזמר גם יכלול שיר שיוקלט או בכללי מה הקונספט סביב הפרסום של המותג. 
לצד החדשות המשמחות וחסרות התקדים הללו, היום התפרסמה ידיעה על תביעה חדשה מטעמה של ילדה בת 7 בלבד אשר תובעת אומנים מוכרים בארץ, בהם מרגי והאקסית נועה קירל, על פרסום סמוי בקליפים. מטעם הזמר טרם התפרסמה תגובה בנושא התביעה.
כמו כן, לאחרונה הזמר נאלץ להתמודד עם הערות הומופוביות ברשת למרות היותו הטרוסקסואל. הזמר המוכר קיבל לאחרונה תגובה יוצאת דופן על סרטון טיקטוק שהעלה ובו הוא רוקד לצליל שיר של להקת "דפש מוד", ונכתב לו: "סליחה, אתה נראה גיי", התגובה ההומופובית והגועלית לא עברה בשקט.
מרגי הגיב וענה ואותו עוקב: "צריך שלשנאה הזו לא יהיה מקום בלב שלנו או בפלטפורמה הזו, תארו לעצמכם איך העולם היה נראה אם היינו מפיצים אהבה במקום, כולנו בני אדם, בואו נבנה גשרים, לא חומות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איככככככ איזה ארוניסט אוכל מאחורה, גועל נפש (ל"ת)
    טל 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור