שיווק ופרסום

אדידס תיפרד מביונסה? אלו ההפסדים שספגה החברה מהמותג המשותף

רנסנס? ביונסה החזירה את אדידס אחורה במכירות ביותר מ-50%, ובחברה כנראה לא יחדשו את שיתוף הפעולה עמה
מערכת ice | 
אדידס וביונסה (צילום unsplash, אינסטגרם/ ביונסה)
אף מותג לא יינזק מכך שיצרף אליו את ביונסה, אך מסתבר שלא כל מה שהיא נוגעת בו הופך לזהב. יומיים בלבד לאחר שהודיעה על השקת דרופ חדש, ענקית האופנה אדידס התוודעה לנתונים מאכזבים במיוחד שהניב המותג המשותף עם הזמרת - IVY PARK. 
המותג שמייצר כיום בגדי רחוב באמצעות שותפות עם אדידס - מתקשה, והמכירות ירדו ביותר מ-50% לכ-40 מיליון דולר במהלך 2022, כך לפי דיווח היום (רביעי) ב'וול סטריט ג'ורנל'.

הדו"ח מציין כי אדידס חזתה שהמכירות של אייבי פארק יסתכמו בסביבות 250 מיליון דולר בשנה שעברה, כלומר המותג החמיץ בסופו של דבר את רף המכירות שלו ב-86%. זה גם אומר שלאדידס יש חור של כ-200 מיליון דולר בפרויקטים שלה, מציין הדו"ח.
המותג אייבי פארק הוצג ב-2016 ומנוהל באמצעות חברת הניהול של ביונסה, Parkwood Entertainment. שיתוף הפעולה היה אמור להביא למכירות גדולות והושווה לשיתוף הפעולה של אדידס עם מותג מפורסם אחר, Yeezy, עם קניה ווסט, ולשותפות של פומה עם ריהאנה. חלק מהאנליסטים ציפו בתחילה ששיתוף הפעולה של אייבי פארק יהיה אפילו יותר משתלם עבור אדידס מאשר זה של קניה, אם כי נראה שזה לא מתממש.
שותפות אייבי פארק-אדידס אמורה להסתיים לאחר 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה