שיווק ופרסום
מקדונלדס משנה את הסמל האייקוני: האם כך הוא ייראה?
מעריצי מקדונלד'ס בטוחים ששינוי גדול מגיע מכיוון שענקית המזון המהיר שינתה את תמונת הפרופיל שלה באינסטגרם ופרסמה רמז סודי
מעריצי מקדונלד'ס נותרו מופתעים לאחר שענקית המזון המהיר שינתה את תמונת הפרופיל שלה ופרסמה אנימציה מסתורית בפיד שלה.
מקדונלד'ס שינתה את תמונת הפרופיל שלה ללוגו של מקדונלד'ס - אבל לא לזה שכולנו מכירים. הוא לא רחוק מהלוגו הישן של קשתות הזהב, אבל כולל M רחבה ומרווחת יותר מזו שאנחנו רגילים אליה.
ענקית המזון המהיר פרסמה גם אנימציה בחשבון האינסטגרם שלה, המראה את הלוגו המרווח קופץ ואז הופך ללוגו הקלאסי הישן. הכיתוב של הפוסט מציג את האימוג'י של שתי עיניים פקוחות לרווחה המביטות הצידה, שביטא את מה שהרגישו ברשתות: בלבול.
נכון לעכשיו, אחת התיאוריות המרכזיות היא שמקדונלד'ס משנה את הלוגו. תיאוריה נוספת היא שמקדונלד'ס תכריז על שובה של מנת עוף אהובה, Chicken Legend. נזכיר כי מקדונלד'ס עוררה מחלוקת עוד באוקטובר 2022 כשהוציאה את המנה הפופולרית מהתפריט והכניסו במקומה מנות אחרות.
עוד ב-
תיאוריה שלישית, שהוצעה על ידי משתמש אינסטגרם, היא שמקדונלד'ס מוציאה ג'ינגל, במקום השריקה הקלאסית. במקדונלד'ס עדיין לא חשפו מה הם מתכננים, אבל הם אמרו לנו לפקוח עיניים לקראת החשיפה במהלך הימים הקרובים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא בריאתומר 01/2023/15הגב לתגובה זו2 0עכשיו נשאר להם רק להוריד את המחיריםסגור