שיווק ופרסום

הספונסרית של הפועל חיפה מתרחבת: זו העסקה שביצעה

הרכישה המוערכת בסכום של למעלה ממיליון שקלים, היא חלק בלתי נפרד, מצמיחתה של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, בניהולם של תומר לוינסקי וטל הופמן
מערכת ice | 
תומר לוינסקי וטל הופמן (צילום לאוס מדיה)
חברת הדיגיטל המובילה "לאוס מדיה ואינטראקטיב" ממשיכה להתפתח ולגדול ובימים אלו רכשה 50% מהפעילות של חברת ההפקות, פרספקטיב. הרכישה המוערכת בסכום של למעלה ממיליון שקלים, היא חלק בלתי נפרד, מצמיחתה של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב, בניהולם של תומר לוינסקי וטל הופמן, תוך התברגות בין החברות המובילות בתחום.
פרספקטיב שנוסדה על ידי בן לביא ואור חכים, עוסקת בהפקת וידיאו מקצועי לרשתות חברתיות. פרספקטיב תהפוך להיות חלק מקבוצת לאוס, ותתופעל על ידה, בהובלת אנשי המקצוע המובילים בתחום, כאשר לביא וחכים ישארו חלק מהחברה. כאמור, היקף העסקה מוערך בלמעלה ממיליון שקלים, שאת עיקר ההשקעה תעשה החברה ברכישת ציוד והקמת תשתית רחבה להרחבת הפעילות הקיימת.
כיום, חלק נכבד מעולם הדיגיטל מבוסס על תשתית של סרטוני וידאו, שהפכו לטרנד החם בשוק התוסס של השיווק הדיגיטלי. החברות המובילות היום בארץ ובעולם, מבצעות את תהליך השיווק והמיתוג שלהן, בהתבסס על סרטונים שונים, המתחרים על תשומת לב הלקוח. סרטונים מסוג זה דורשים השקעה רבה, הן בתחום הקריאיטיב והן בתחום העריכה. בקבוצת לאוס מדיה, המעניקה מעטפת נרחבת של שירותי דיגיטל, השכילו להבין כי מתן שירות מסוג זה, הוא קפיצת מדרגה בתחום, ויתרום רבות לתהליכי השיווק של לקוחות החברה, הניתנים במקום אחד, מבלי לפנות לספקי שירות נוספים.
תומר לוינסקי מנכ"ל משותף בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב מסר: ״אחרי חצי שנה של עבודה משותפת עם חברת פרספקטיב, אני שמח לבשר כי אנו נכנסים לתחום זה בכל הכח, זאת במטרה להרחיב את סל השירותים ללקוחותינו ולספק את המענה הרחב ביותר בתחום הדיגיטל בישראל״.
טל הופמן מנכ"ל משותף בחברה הוסיף: "אנו מברכים על הצטרפותה של "פרספקטיב" לקבוצת לאוס מדיה, יחד עם העובדים והלקוחות. זוהי זכות לצרף לשורותינו חברה איכותית, מצליחה ומקצועית, שכמו לאוס, מורכבת ע"י צוותים ומנהלים בעלי ניסיון רב, אנו גאים לכלול את פרספקטיב תחת המטרייה שלנו ולספק מעטפת משלימה לכל צרכי החברה כדי שתמשיך לצמוח ולגדול, קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב תמשיך בתהליכי מיזוגים ורכישת חברות בשנת 23/24 באופן עקבי על מנת להגדיל את פעילות החברה בכלל המישורים, ולתת מענה מקיף וחדשני אשר מותאם לסטנדרטים של היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה