שיווק ופרסום

הבן של אמיר פרישר גוטמן מככב בקמפיין חדש

הצילומים עבור הקמפיין, נערכו במתחם הקולנוע "מובילנד" והקונספט מאחורי הקמפיין הוא סביב עולמות הקולנוע והפאשן, בגרסה הייחודית והחצופה למעט של מותג הילדים הנועז לבויז ולגירלז של נויז
מערכת ice |  1
רוי פרישר גוטמן (צילום נויז מדיה)
רוי פרישר גוטמן, בנו של הזמר והשחקן המנוח אמיר פרישר גוטמן, מככב בקמפיין קולקציית חורף 2023 של מותג אופנת הילדים המוביל NOIZZ, לצד אנסטסיה אברבוך, בתו של הקופץ במוט אלס אברבוך (שמצלמת סרט חדש בימים אלו עם רותם סלע וליאור רז) בהשקעה של כמיליון שקלים. כמו כן, נחשף מה התפקיד של רוי בחתונה הקרבה של אבא ינאי ולידיעת האורחים זה מה שאתם חייבים ללבוש בחתונה.
הצילומים עבור הקמפיין, נערכו במתחם הקולנוע "מובילנד" והקונספט מאחורי הקמפיין הוא סביב עולמות הקולנוע והפאשן, בגרסה הייחודית והחצופה למעט של מותג הילדים הנועז לבויז ולגירלז של נויז. את הקמפיין יובילו רוי פרישר גוטמן עבורו זו השנה השלישית עם המותג ואנסטסיה אברבוך עבורה מדובר בשנה שנייה לצידו של רוי. את הקמפיין מובילה מחלקת השיווק של קבוצת אור מאניה והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל ועיתונות כתובה.
השניים צילמו את קולקציית החורף של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי לבוש חורפיים ללא פשרות, באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה. על סט הצילומים נחשף כי מי שעתיד לשאת בתפקיד חשוב בחתונה הקרבה של ההורים ינאי ופלג בחודש פברואר הקרוב הוא רוי, שישא את הטבעות אל החופה ועוד טיפ קטן לידיעת האורחים בחתונה כולם צריכים ללבוש לבן!
מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, לרוי ואנסטסיה יש חיבור מדהים שמאוד מתאים לערכים ולשפת המותג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב, מסכן מי שמת...
    ללי 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל ממשיך רגיל...
    סגור