שיווק ופרסום

דיסני חוברת לבית האופנה היוקרתי ומחזירה דמות ישנה לחיים

בית האופנה ז'יבנשי ודיסני משיקים קולקציית קפסולה חדשה וייחודית במסגרתה הם מחזירים לחיים את הדמות המצוירת הראשונה שוולט דיסני יצר ושלא נראתה על המסכים קרוב ל-95 שנה
מערכת ice | 
דיסני (צילום shutterstock)
בשנה הקרובה דיסני יחגגו 100 שנים נוצצות ומלאות (בעיקר) בשמחה ועל מנת לציין את המאורע המאושר החברה משיקה אין-ספור פעילויות ואירועים ברחבי כל העולם. היום (חמישי) היא מודיעה על ההשקה הכי טרייה שלה בשיתוף עם בית האופנה היוקרתי מצרפת, ז'יבנשי. 

לכבוד חגיגות 100 השנה ולכבוד ראש השנה הסיני שיציין את שנת הארנב, בית האופנה ודיסני משיקים קולקציית קפסולה מוגבלת ובה הם מחזירים לחיים את דמותו של הארנב אוסוולד, אוסוולד הוא הדמות הראשונה שוולט דיסני יצר עם הצוות שלו, כן כן אפילו לפני מיקי מאוס האייקוני, והוא לא נראה על המסכים קרוב ל-95 שנה. 
הקולקציה הייחודית הזאת כבר זמינה לצפייה באתר של בית האופנה ונוכל לראות בה ז'קטים לנשים וגברים, בגדי ספורט-קז'ואל, מכנסיים מבד ג'ינס, חולצות, סווטשרטים ורבים אחרים כאשר כולם כמובן מעוצבים בסטייל כיפי ושובב של דיסני וברוח אוסוולד. 
הקולקציה תהיה זמינה לרכישה כבר החל ממחר בסין, סינגפור וטוקיו. מיום שני הקרוב היא תהיה זמינה גם במיאמי והחל מה-30 לדצמבר גם ברחבי כל העולם בחנויות ובאתר. כמו כן, בית האופנה ישיק פילטר מיוחד באפליקציית סנאפצ'אט להנאת המשתמשים גם החל מסוף החודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה