דיגיטל וטק

דיסני פלוס מעלה את המחירים: איך תוכלו להמנע מהמהלך?

חדשות רעות למנויי דיסני+: שירות הסטרימינג מעלה את המחירים שלה בארצות הברית ב-3 דולר לחודש. כל המחירים והתעריפים החדשים כבר בפנים, וגם: איך תוכלו להתחמק?
מערכת ice |  1
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
דיסני פלוס מייקרת את מחיריה בארצות הברית. החל ממחר (חמישי), הבית של תוכניות להיטים כמו "The Mandalorian" ו-"Loki" יראה את העלות של הסטרימינג ללא פרסומות שלה עולה מ-7.99 דולר לחודש ל-10.99 דולר לחודש.
בניגוד לשירותי סטרימינג אחרים, דיסני פלוס נותנת ללקוחות את האפשרות להירשם לתוכנית מחודש לחודש או לשלם מראש עבור שנת שירות שלמה בתעריף מוזל. כאשר המחיר החודשי יעלה, גם התוכנית השנתית תעלה מ-$79.99 ל-$109.99.
אם אתם מתכננים להישאר מנוי דיסני פלוס במהלך השנה הבאה אך לא נרשמתם לחברות השנתית, נצלו את החיסכון לפני שיהיה מאוחר מדי. חברות מחודש לחודש במהלך 12 החודשים הבאים תעלה לכם 131.88 $ בתעריף שהועלה לאחרונה. הרשמה לשנה שלמה עכשיו, בהשוואה, תחסוך לכם 51.89 $ בטווח הארוך.
המעבר מחברות מחודש לחודש לתכנית השנתית הוא פשוט. הדרך הקלה ביותר היא לבקר באתר דיסני פלוס בדפדפן שלכם. משם, עבור לדף החשבון שלך וגלול מטה עד שתראה את תוכנית המנוי שלך. לחיצה על זה תביא אותך לדף עם פרטי המנוי שלך. בדף זה, תוכל לראות את תאריכי החיוב שלך, להתאים את שיטת התשלום שלך ולשנות או לבטל את המנוי שלך. לאחר מכן, פשוט בחר "Disney+ Premium (שנתי)" מהאפשרויות ותיהנה מהחסכונות שלך לשנה הבאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין גילוי נאות, זה אומר שהכתבה הזו לא נכתבה עבור דיסני? (ל"ת)
    שאלה 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור