שיווק ופרסום

פנינה רוזנבלום פותחת עסק חדש בו תמכור בעצמה: "נרגשת"

דוכן פופ-אפ של מותג הקוסמטיקה 'פנינה רוזנבלום' יפתח מחר ליום אחד בלבד בקניון עופר הגדול בפתח תקווה, אותו תפעיל בעצמה רוזנבלום: "אני נרגשת לפתוח פופ אפ של המותג שלי בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה ולאפשר ללקוחות לחוות, לגעת ולהרגיש את המוצרים יחד איתי"
מערכת ice |  1
החנות של פנינה רוזנבלום (צילום יחצ)
דוכן פופ-אפ של מותג הקוסמטיקה 'פנינה רוזנבלום' יפתח מחר (שלישי) ליום אחד בלבד,  בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה מקבוצת קניוני עופר. את דוכן הפופ-אפ תפעיל בעצמה אשת העסקים פנינה רוזנבלום בעלת המותג, לצד דיילות יופי המתמחות במוצרי טיפוח וקוסמטיקה, ובעזרת ניסיונה פנינה תתאים את הקרמים בצורה הטובה ביותר לקהל הרחב שיגיע אל דוכן הפופ אפ.
בדוכן ימכרו סדרת הקרמים והסרומים החדשה המורכבת מחומצות אמינו, בנוסף למגוון רחב של מוצרי טיפוח בניהם: קרם צוואר אנטי אייג'ינג, סרום צוואר, קרם עיניים, סרום עיניים, סרום חומצות אמינו, קרם יום, קרם לילה, סט צוואר – קרם צוואר + סרום צוואר, סט עיניים – קרם עיניים + סרום עיניים ועוד.
לדבריה של פנינה רוזנבלום: "אני נרגשת לפתוח פופ אפ של המותג שלי בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה ולאפשר ללקוחות לחוות, לגעת ולהרגיש את המוצרים יחד איתי" "פנינה רוזנבלום" היא חברת קוסמטיקה וטיפוח ישראלית בעלת ותק של 30 שנה. החברה  עוסקת ביצור מוצרי טיפוח ובישום לאשה ולגבר
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חח
    שש 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמכור לליכוד
    סגור