שיווק ופרסום

כוכבת האח הגדול גורפת קמפיין נוסף - עם חתול?

כוכבת האח הגדול והרווקה הטרייה גל גברעם מצטרפת לקמפיין חדש עבור תאגיד המחזור תמיר, כדי להגיע לקהל יעד צעיר יותר 
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
תאגיד המחזור תמיר ידוע בשל הקמפיינים הייחודים שלו בשיתוף דיי החתול ובשנים האחרונות מככב לצדו הקומיקאי האהוב ישראל קטורזה. עם זאת, מסתבר שהתאגיד מחפש להרחיב את פעילותו ואת זרועותיו גם לכיוונם של הנוער והילדים באמצעות קמפיין חדש בטיקטוק עם הכוכבים גל גברעם ודילן דרור. 
דרור וגברעם נבחרו להוביל את הקמפיין החדש בתשלום נמוך יחסית, של רק עשרות אלפי שקלים שהיקפם המדויק לא נמסר, וזאת היות ומדובר בקמפיין עבור תאגיד ושמטרתו היא טובת הציבור. יתרה מכך, מתברר כי התאגיד ביקש לבדוק טרם העסקתם האם נושא המחזור הוא חשוב עבור כוכבי הרשת.
במסגרת הקמפיין יופק סרטון טיקטוק עם שיר מיוחד שמטרתו לעודד את האוכלוסייה הצעירה להפריד אריזות ולזרוק אותן לפח הצהוב. וכעת רק ניתן לצפות לראות האם דדי החתול יצטרף לכוכבי הרשת.
לא מדובר בקמפיין היחיד של גברעם בתקופה האחרונה. כוכבת האח הגדול הצטרפה לאפליקציית ההיכרות "בלינקס" הדורשת אימות קפדני של זהות המשתמשים ואף תשמש בתור הפרזנטורית של האפליקציה החדשה יחסית בעולם ההיכרויות הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה