שיווק ופרסום

אפליקציית Bumble ואוניברסיטת רייכמן בקמפיין משותף: "לעשות את הצעד הראשון"

אוניברסיטת רייכמן ואפליקציית ההיכרויות באמבל יוצאות לקמפיין משותף בקמפוס על מנת לתת השראה לנשים לקחת את הצעד הראשון לא רק בחיי האהבה, אלא גם בקריירה
מערכת ice | 
באמבל ואוניברסיטת רייכמן (צילום יחצ באמבל)
אפליקציית ההיכרויות הפופולרית Bumble משיקה קמפיין ייחודי להעצמת נשים בקמפוס של אוניברסיטת רייכמן, במסגרתו היא צבעה את הקמפוס בצהוב על מנת לעודד נשים לקחת את הצעד הראשון בכל התחומים בחייהן.
האפליקציה ידועה בשל כך שהנשים הן אלה שצריכות לעשות את הצעד הראשון לקראת היכרות במסגרתה ורק הן יכולות לשלוח הודעה לאדם בו הן מעוניינות. בשיתוף הפעולה עם רייכמן ישנו מאמץ להפגיש נשים בקמפוס עם המסרים של באמבל בכל האלמנטים בחייהן ולא רק בחיי האהבה. 
המיתוג של האפליקציה נפרס על גבי דלתות, מראות ואפילו ספסלים צהובים ברחבי הקמפוס. בהמשך לכך, באמבל ורייכמן יפנו גם לקהל הבוגרות של המוסד ויקיימו אירועי העצמה נשית ונטוורקינג בקרב הבוגרות. במסגרת האירועים הן יקבלו השראה לקחת צעדים ראשונים ואף יצולמו צילומי תדמית שבהן יוכלו לעשות שימוש במקום העבודה ובאפליקציה. 
האפליקציה הוקמה בשנת 2014 במטרה לקדם כוח נשי ולאפשר קידום של מערכת יחסים שוויונית. גם הכוכבות בארץ נוהרות לאפליקציה על מנת למצוא אהבה וביניהן זוכת האח הגדול, תקווה גדעון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה