שיווק ופרסום

מאפה נאמן משיקה קמפיין חגיגי בהופעת בכורה של הבעלים

החברה משיקה קמפיין בהשקעה של 350,000 ש"ח לקראת לראש השנה וחגי תשרי, בו יככב לראשונה יוסי נאמן בכבודו ובעצמו
מערכת ice | 
רשת הקונדיטוריות הידועה "מאפה נאמן", עולה בקמפיין חדש וחגיגי לקראת חגי תשרי וראש השנה, עם המייסד והבעלים יוסי נאמן ובתו מימי נאמן שייך, המציגים את קולקציית החברה לחגים. הקמפיין יעלה באתרים מובילים ובפלטפורמות הדיגיטליות, בדגש על טיקטוק ורילס, בהשקעה של 350,000 ש״ח.
הקמפיין יכלול מתכונים לעוגות הכי נמכרות ברשת, לצד סרטונים הומוריסטים הממחישים את עד כמה הישראלים באמת אוהבים דבש ועד כמה הדבש מאפיין את ראש השנה מעבר לשילוב עם התפוח בשולחן החג ונמצא בכל בית בישראל בכל ימות השנה. בנוסף, הקמפיין יחשוף את קולקציית העוגות החדשות של "מאפה נאמן" לחגים, לרבות עוגות הדבש החדשות של החברה, הנעשות בעבודת יד ומציגות שילוב טעמים מסקרן במיוחד.
 
מימי נאמן שייך מסרה: "ראש השנה הוא חג מיוחד, קדוש ומלא בתפילה לשנה טובה, מתוקה ומבורכת. זהו אחד החגים החגיגיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, באוכל טוב וכמובן בדבש. השנה, קולקציית העוגות של רשת מאפה נאמן, משלבת את הדבש כחומר גלם עיקרי לצד שילובים מפתיעים של תבלינים ושילובים קולינאריים מיוחדים. עם ישראל אוהב את מסורת החג והביקושים לעוגות הקלאסיות הם בראש הפירמידה. רשת מאפה נאמן מאחלת חג מתוק ושמח לכל בית ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה