שיווק ופרסום

עבר בגנים: גלית גוטמן ובתה יככבו בקמפיין בינלאומי

דוגמנית העל והמגישה גלית גוטמן, תוביל לצד בתה הצעירה אמה גוטמן-קורן את הקמפיין הבינלאומי של מותג הטיפוח הבינלאומי L. RAPHAEL GENEVE
מערכת ice |  2
גלית גוטמן ובתה בקמפיין (צילום עידו לביא)
רונית רפאל משיקה את הטכנולוגיה החדשה שלה לטיפולים ביתיים של המותג הבינלאומי שלה. את הקמפיין יובילו גלית גוטמן ובתה הצעירה אמה גוטמן-קורן.
אמה גוטמן-קורן בת ה-17 קיבלה את היופי מאמא ואת הנינוחות מול המצלמה מאבא. רק טבעי היה שתיכנס גם היא לעולם הטיפוח והבידור. השבוע נחשף שהאם והבת נבחרו להוביל יחד את הקמפיין הבינלאומי של רונית רפאל, הפעם עבור טכנולוגיה חדשה לטיפולים ביתיים.
גלית גוטמן לא נחה לרגע. הדוגמנית, שחקנית ומגישת הטלוויזיה הובילה אין ספור קמפיינים במהלך הקריירה הארוכה שלה, ובשנים האחרונות משמשת כפנים של מותג הטיפוח רונית רפאל. עכשיו היא עושה זאת שוב אבל הפעם עם בתה אמה.
רק לפני כמה חודשים גוטמן ובתה הבכורה שירה דיגמנו יחד לקמפיין הישראלי של מותג הטיפוח רונית רפאל, ועכשיו הגיע תורה של האחות הקטנה. אמה דיגמנה כבר ב-2015, כשהיתה רק בת 10 וחצי והצטלמה למותג של בגדי ילדים.
 
מאז עברו 6 שנים, והגיע הזמן לעבור למגרש של הגדולים. הפעם לא קמפיין ישראלי אלא אם כבר עם אמא – עדיף להתפרסם ובגדול. מכיוון שאמא גלית היא ממילא הפנים של רונית רפאל, מלכת הטיפוח, היא מצטלמת גם לקמפיין הבינלאומי אלא שהפעם הבת הקטנה איתה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גלית
    רעיה חולון 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפיפייה
    סגור
  • 1.
    גלית יפה
    דלית 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רונית רפאל עתירת פרסום. רמה לא ראויה לפרסום. יקר ולא שווה.
    סגור