שיווק ופרסום

ריבוק בקמפיין חוצות חדש, זה הסכום שהושקע

ריבוק משיקה קמפיין שילוט חוצות בהיקף של כחצי מיליון שקל; שלטי חוצות יתנוססו באזורים מרכזיים: מתחם הבורסה ברמת גן, מחלף אלוף שדה, נתיבי איילון ועוד

מערכת ice | 
שלט חוצות של ריבוק (צילום יחצ)
מותג הספורט והלייף סטייל ריבוק יוצא בקמפיין שילוט חוצות חדש ונרחב. 15 שלטי חוצות מכל הסוגים ובמיקומים אסטרטגיים, יתנוססו ברחבי הארץ: מתחם הבורסה ברמת גן, מחלף אלוף שדה, צומת השרון-רעננה (אמדוקס) ונתיבי איילון. ההשקעה הכספית הכוללת למהלך נאמדת בסכום של כ-500 אלף שקל.

מטרת הקמפיין היא הפרסום לשדרוג הנעל CLUB C- DOUBLE GEO המקבלת אינטרפרטציה ייחודית לקיץ 2022. במקביל לקמפיין שילוט החוצות המאסיבי שריבוק משיקה החברה עומלת בימים אלה על בניית אתר און ליין חדש בו יהיה ניתן להשיג את מוצריה. לכשיושק האתר, ניתן להשיג את פריטי הספורט והלייף סטייל שהחברה מציעה ברשתות הנבחרות.    
 
מריבוק נמסר: "בחרנו לצאת בקמפיין תדמיתי חדש, בהיקף כלכלי נרחב של כחצי מיליון ש״ח, על מנת לחזק את ריבוק כמותג הספורט והלייף סטייל המבוקש, הפופולארי והאיכותי בקרב הצרכן הישראלי. ראוי לציין שמהלך זה הינו הסנונית הראשונה לתהליך מתיחת הפנים שהמותג עתיד לעבור בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה