שיווק ופרסום

טבע נאות בקמפיין חדש, כמה מיליונים השקיעה בו?

מותג נעלי הנוחות והאופנה יוצא בקמפיין דיגיטל שהופק על ידי משרד הפרסום "LIME" המציג נבחרת של בני נוער עם כישרון מיוחד בעולמות הכדורסל, ריקוד, נגינה, רכיבה על סקייטבורד ועוד, שהם נועלים את דגם  "שחר"  - כפכפי שני הפסים האייקוניים שמזוהים עם המותג
מערכת ice | 
קמפיין טבע נאות (צילום יקטרינה בורינדין)
מותג נעלי הנוחות והאופנה המוביל "טבע נאות" יוצא בקמפיין דיגיטל שהופק על ידי משרד הפרסום "LIME" המציג נבחרת של בני נוער עם כישרון מיוחד בעולמות הכדורסל, ריקוד, נגינה, רכיבה על סקייטבורד כשהם נועלים את דגם  "שחר" - כפכפי שני הפסים האייקוניים שמזוהים עם המותג, בקמפיין בו הושקעו כשני מיליון שקלים. 
 
הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין מגיע מהתובנה שבני הנוער רוצים להרגיש נוח עם הטבע שלהם ברגעים שונים ביומיום כמו האזנה למוסיקה, ריקוד וספורט ולכן המטרה של הקמפיין הוא להציג את דגמי ה"שחר" בצורה האותנטית ביותר ולהעביר את המסר המרכזי שהכי טרנדי זה להרגיש בנוח (עם עצמך).
 
משה מרי, מנכ"ל גלובלי מוסר: "אנו שמחים לעלות עם קמפיין לדגם ה"שחר" האייקוני של  "טבע נאות". דגם "שחר" הוא אייקון אופנה ישראלי ומזוהה עם המותג בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה