שיווק ופרסום

סמסונג ישראל עולה בקמפיין חדש לקראת מרתון תל אביב

תחת הסלוגן “SUMSUNG & FRIENDS” הקמפיין החדש שיעלה בדיגיטל וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט ילווה את האירוע הספורטיבי שהפך למסורת
מערכת ice | 
קמפיין סמסונג למרתון (צילום ליאו ברנט)
מרתון סמסונג תל אביב 2022, אירוע הספורט המוביל והוותיק בישראל, חוזר במתכונת מלאה לאחר שבשנה הקודמת נערך באופן דיגיטלי ותחת הגבלות הקורונה. המרתון שיכלול חמישה מסלולים אורבניים יעבור במספר מסלולים בעיר תל- אביב יפו.
ענקית הטכנולוגיה סמסונג הנותנת חסות בפעם התשיעית למרתון ת"א משיקה מתחם מיוחד למשפחות וחברי הרצים מתוך הבנה כי המשפחות הן הכוח המניע מאחורי הרצים ברגעי הקושי והשיא. הקונספט של מתחם MARATON SAMSUNG & FRIENDS, יכלול עמדת טיק טוק לצד עמדות מסאז' ופינוקים נוספים ומיוחדים. 
 
בפרסומת, שביים אסף אסולין, מוצג ספורטאי נרגש המתכונן למרתון ושר להנאתו בהתלהבות ''שהמרתון חזר'', בעוד שהסובבים אותו פחות מתלהבים מהרעיון ומוכנים לספוג את הרץ ו"שיגעונותיו" רק בשביל להיכנס למתחם Samsung & Friends, כך לדוגמא, משפחתו סופגת את אורח חייו הבריא ושגרת אימוניו, הקולגות שלו למשרד וחבריו נאלצים לשמוע אותו שוב ושוב מתלהב מגדג'טים חדשים ומשתף בחוויות מהריצה. בסוף הפרסומת נראה הספורטאי מלווה במשפחתו וחבריו, ובעוד שהוא בטוח כי הם מתכוננים להגיע ולעודד אותו במירוץ, הם בדרכם למתחם הפינוקים של סמסונג, כל זאת בליווי שיר בסגנון מיוזיקל הומוריסטי.
מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "חברת סמסונג שמחה לחזור ולהוביל זו השנה התשיעית את מרתון סמסונג תל אביב,  אירוע הספורט הגדול בישראל  המאפשר לכל אחד ואחת להמשיך לפרוץ גבולות ולעשות את הבלתי אפשרי. השנה, בניגוד לשנה שעברה בה לא יכולנו לרוץ יחד, כולנו ניפגש ונחזור לחוות מרוץ חגיגי ועוצמתי בו ירוצו כל המשתתפים והמשתתפות במתכונת הרגילה והמוכרת לקהל המרתון. השנה, אורחים בעלי Galaxy מוזמנים לבוא ולהנות  ממתחם Samsung & Friends המציע חוויה לכל המשפחה, לא רק לרצות ולרצים , מתוך הבנה כי גם המשפחות והחברים צריכות וצריכים ליהנות מהמרוץ באמצעות מתחם מפנק עמוס בחוויות ופעילויות המותאמות במיוחד להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה