שיווק ופרסום

אלו המועמדים הסופיים להחלפת היועמ"ש

הוועדה המקצועית ציבורית להצעת מועמדים סיימה את תפקידה הערב לאחר שמונה דיונים ופירסמה את שמותם של שלושה המועמדים הסופיים לתפקיד
אביחי דלאל | 
אביחי מנדלבליט (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
בעוד יומיים, ד"ר אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה יסיים את הקדנציה שלו בת 6 השנים והערב (ראשון) לאחר הפרידה החגיגית בישיבת הממשלה, הוועדה לאיתור מועמדים ליועמ"ש פירסמה את שלושה המועמדים הסופיים.
המועמדים הסופיים הם: עו"ד איתי אופיר המשמש כיועץ המשפטי של מערכת הביטחון, עו"ד גלי בהרב-מיארה פרקליטת מחוז תל אביב וד"ר רועי שיינדורף המשנה ליועץ המשפטי לממשלה.

הוועדה המקצועית-ציבורית להצעת מועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה, בראשות נשיא בית המשפט העליון (בדימוס) השופט אשר גרוניס, ויתר חבריה עו"ד תמי אולמן, ח"כ צבי האוזר, מר דן מרידור ופרופ' רון שפירא, סיימה היום את תפקידה. לאחר שהוועדה קיימה שמונה ישיבות בהן, בין היתר, ראיינה את המועמדים ולאחר שיקול, עיון ודיון, הוועדה העבירה לראש הממשלה, נפתלי בנט ולשר המשפטים, גדעון סער את שמם של אלה על מנת שהממשלה תבחר מתוכם את היועץ המשפטי לממשלה.
מוקדם יותר, מנדלבליט נפרד מהתפקיד ואמר בין היתר: "השמירה על שלטון החוק היא חלק מהנאמנות הציבורית של חברי הממשלה, כמי שמחויבים לראות לנגד עיניהם את האינטרסים הממלכתיים לפני האינטרסים הפוליטיים והאישיים שלהם. ממשלה שפועלת להחלשת שלטון החוק, או חלילה פועלת נגד שלטון החוק, פוגעת בציבור. היו כאלה שניסו להציג את הפגיעה בשלטון החוק כמהלך אידיאולוגי, תחת הכותרת של 'משילות', אבל פעם אחר פעם ראינו שמה שבאמת עמד מאחורי המהלכים הללו היה רצון לקדם אינטרסים אישיים, תוך פגיעה קשה בעיקרון הנאמנות הציבורית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה