שיווק ופרסום

סליחה על השאלה: סייפליי בקמפיין גיוס מסקרן

חברות הייטק רבות משתמשות במאמצים כבירים למשוך אליהן את הטאלנטים – שלטי החוצות הן רק חלק קטן מכך. חברת הסושיאל גיימינג הבינלאומית סייפליי השקיעה עשרות אלפי שקלים במהלך מסקרן לגיוס עובדים
כפיר אדר |  1
הקמפיין של סייפליי (צילום יחצ)
ממש עד לא מזמן יכולנו לצפות במהלך הנסיעה ברחבי איילון והסביבה בעיקר בפרסומות לדגני בוקר, לבישום, לאופנה או לרכבים – לאחרונה דווקא חברות ההייטק הן אלו אשר כבשו את השלטים בזו אחר זו ללא שום הודעה מוקדמת. מיתוג מעסיק הפך לטרנד הלוהט של התקופה האחרונה. אומנם בעולם ההייטק הרצון להיות בולט אל מול מועמדים פוטנציאלים היה קיים עוד לפני אך אין ספק שאלו העלו הילוך על מנת למשוך אליהם עובדים איכותיים וכמובן בכדי למתג את החברה כנחשקת, אותנטית וייחודית.
כיצד הן פועלות? ניתן לראות  זאת דרך: שלטי חוצות עצומים, תשדירי רדיו, טלוויזיה, וכמובן דרך סרטונים ויראליים ברשתות החברתיות ועוד. בחודש האחרון חברת סייפליי (SciPlay), חברת הסושיאל גיימינג מהמובילות בעולם הייתה נותנת החסות הרשמית לאולפן האולימפיאדה של ערוץ הספורט, חיבור זה התבטא בשלטי חוצות אשר לא היה ניתן לפספס במוקדים מרכזים כמו: חזית קניון עזריאלי, מתחם הבורסה ברמת גן, נתיבי איילון והרצליה פיתוח.
כמו כן, במהלך המשחקים האולימפיים היו פריצות לשידור ספורט 5 ממשרדי החברה בהם הראו את ההווי הייחודי ממשרדי החברה ברמת גן, בנוסף קמפיין ברשתות החברתיות של עובדי החברה כנושאי הלפיד האולימפי  לצד הסלוגן  The Passion To Win – וזאת לצד סרטון שפרסמה החברה לאחרונה – סליחה על השאלה - גרסת הגיימינג בו ניתן להיכנס אל מאחורי הקלעים של עובדי החברה בצורה אותנטית במיוחד.
 
נגה הלפרין
, CMO ב-SciPlay סייפליי, מסבירה: "יצירתיות מהווה ערך מרכזי עבורנו – ובדרך זו אנו פונים לגיוס עובדים. מבחינתנו הגישה הזו הולכת יד ביד עם הרצון היומיומי שלנו ליצור סביבת עבודה של 'רוק סטארס' שמוקפים בעובדים טובים כמוהם. בימים בהם ערוצים הטלוויזיה ואף מדיות הפרסום מוצפות בדרכים שונות לגיוס עובדים יש צורך להתבלט ולהיות בלתי נשכחים. אם נביט לעבר נתוני הקמפיין קיימת עלייה של 900% בכניסה לאתר המשרות, עלייה בקבלת קו"ח למרבית המשרות שפתוחות וישנם מועמדים שכבר נמצאים בשלבי גיוס מתקדמים".
בימים בהם שוק התעסוקה משתנה ללא הרף ניתן לראות שה- employer branding ממשיך להיכנס לתחומים רבים חוץ מההייטק. ואילו החברות מבינות שהחשיבות של התכנון האסטרטגי למען גיוס העובדים חוץ מהצעד הראשוני הוא רב חשיבות בשביל שאותם עובדים יחושו את תחושת המשפחתיות וירצו לפעול למען החברה שהצטרפו אליה ויראו את הערך המוסף מלבד הכסף הגדול. נראה כי רק הזמן יגיד לאן פונות הרוחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדעתן
    שי לוי 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגניב ממש. זה מה שהולך עכשיו
    סגור