שיווק ופרסום

נירלט יוצאת בקמפיין חדש בשווי 3 מיליון שקל

חברת הצבע יוצאת במהלך שיווקי חדש עם השחקן קובי מאור ותשווק עם הסלוגן "הבחירה של אנשי המקצוע!"
מערכת ice | 
קובי מאור קמפיין נירלט (צילום ליאור נורדמן)
בחברת הצבע נירלט יוצאים בקמפיין פרסומי חדש בשווי 3 מיליון שקל. הקמפיין מגיע לאחר שבפסח האחרון השיקה החברה את סדרת אקווניר - סדרת הצבעים האקריליים בעלי טכנולוגיית ה-USP.
כעת, לקראת הקיץ יוצאת החברה במהלך פרסומי נרחב נוסף לסדרת אקווניר שיכלול את קובי מאור, השחקן המוכר מהתכנית "סברי מרנן", וימשיך כפרזנטור. את הקמפיין ילווה הסלוגן "הבחירה של אנשי המקצוע!", וישולב בו מחקר שעשתה החברה עם מכון KANTAR לגבי סדרת אקווניר.
תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק מסרה:"נירלט ממשיכה לשנות את כללי המשחק בקטגוריית הצבעים האקריליים עם השקת סדרת אקווניר החדשה והייחודית וממשיכה במטרה להוביל את שוק הצבע. אנחנו שמחים לראות שגם 72% מבעלי המקצוע שהתנסו באקווניר של נירלט העדיפו אותו על פני המתחרה המוביל, שכן הייחודיות של פיתוח סדרת אקווניר הוא בכך שהוא מתבסס על פיתוח פתרונות מוחשיים לצרכים אמיתיים שעלו מבעלי המקצוע עצמם, לכן אנו שמחים שהצלחנו לעמוד במשימה ולהביא לשוק סדרה שתואמת את דרישותיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה