שיווק ופרסום

משרד "שביט וזהו" זכה בתקציב הפרסום של רשת "לד מרקט"

רשת מוצרי התאורה "לד מרקט" תעלה במסע פרסום גדול כבר בימים הקרובים, לקראת חג הפסח, בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית. אסי שביט: "אני בטוח שהמותג ימשיך לצמוח ולהתבסס כמותג מוביל בקטגוריה"
אורן שטרנברג | 
אסי שביט (צילום יח"צ)
משרד הפרסום "שביט וזהו" יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת התאורה "לד מרקט" לאחר שמיצבה עצמה כשחקן מוביל בשוק התאורה בישראל עם 5 סניפים פיזיים וצפי לפתיחת סניפים נוספים במהלך השנה. הרשת הינה מהחולצות האי קומרס בישראל במכירת גופי תאורה עד הבית .
הרשת צפויה לעלות כבר בחג הפסח הקרוב בקמפיין מכירתי בימים. מסע הפרסום ישודר בערוצי הטלוויזיה וכן במדיה בדיגיטל. מטרתו היא לקדם את אתר האי קומרס והסניפים.  
אסי שביט, מסר: "תמיד כיף ומרגש לקבל מותגים בצמיחה ובעלים עם חזון . אני בטוח שהמותג ימשיך לצמוח ולהתבסס כמותג מוביל בקטגוריה".
מזי בן שמואל, הבעלים של רשת לד מרקט, הוסיפה: "אנחנו שמחים על הבחירה ב'שביט וזהו' כשותף אסטרטגי וקראייטיבי, ונרגשים לקראת יציאתנו לדרך משותפת. השנה הקרובה צפויה להיות שנה משמעותית עם הגדלת המחסן הלוגיסטי הגדול בישראל שמאפשר שליחות עד הבית של כל גוף תאורה מעוצב וזאת בנוסף לסניפים נוספים שייפתחו במהלך 2021".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה