שיווק ופרסום

עצמל'ה בקמפיין חדש: "חדרים שכיף לגדול בהם"

עצמל'ה יצאו בקמפיין חדש לרהיטי ילדים, נוער ותינוקות בשיתוף משרד הפרסום "ליאו ברנט" תחת הסלוגן: " חדרים שכיף לגדול בהם". הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל ושווי הקמפיין כ-1 מיליון שקל

מערכת ice | 
עצמלה (צילום גבע טלמור)
עצמל'ה, רשת רהיטי הילדים, הנוער והתינוקות, יוצאת בקמפיין חדש יחד עם משרד הפרסום "ליאו ברנט", המציג את האסטרטגיה החדשה של הרשת – "חדרים שכיף לגדול בהם". הקמפיין נעשה בהשקעת כוללת של כ- 1 מיליון ₪שקל.

סדרת הסרטונים של הקמפיין אשר בוימו על ידי אמרי דקל-קדוש מציגים סיטואציות שונות מעולמם הדמיוני של הילדים - אח ואחות שהפליגו בדמיון לאי בודד על ספינת פיראטים בחיפוש אחר אוצר אבוד, שלישיית בנות שנמצאות בחדרן, מפליגות בדמיונן למדבר סהרה ומצלמות את הקליפ שובר הצפיות הבא ביוטיוב.
עדי הופמן מנהלת שיווק רשת עצמל'ה: "רשת עצמל'ה יוצאת באסטרטגיה שיווקית חדשה בשילוב קמפיין שבו מוצגת התובנה שילדים ומבוגרים רואים את חדרי הילדים באופן שונה- עבור ההורה מדובר בקניה פונקציונאלית ועבור הילד מדובר בחדר בו הוא גדל, מבלה, משחק וחולם חלומות. החדרים של עצמל'ה ומגוון האביזרים והטקסטיל המתלווים אליהם נותנים מענה מלא לחלומותיהם של ההורים והילדים יחדיו כך שכולם יוצאים מרוצים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה