שיווק ופרסום

משרד הפרסום ראובני פרידן מקים חברת דיגיטל

החברה תיקרא ARLO digital ותשלב בין עולם הפרפורמנס והקריאיטיב. ניב חורש יוביל את החברה החדשה יחד עם יניב פרטוש, סמנכ"ל בכיר ב-GO שהצטרף לחברה כמשנה למנכ"ל
 
מערכת ice |  2
משרד הפרסום ראובני פרידן עושה קפיצה משמעותית בעולם הדיגיטל ומקים חברה עצמאית בשםARLO digital. את החברה ינהל ניב חורש – מנכ"ל משותף בראובני פרידן בשבע השנים האחרונות יחד עם זיו קורן. לצדם גם גויס איש הדיגיטל יניב פרטוש (37) שעזב את GO מקבוצת אדלר חומסקי לאחר 6 שנים כסמנכ"ל לקוחות שבהן ניהל את הלקוחות האסטרטגיים של הסוכנות. גיוס נוסף הוא של אבישי יצחק (38) מאנשי התוכן והסושיאל הבולטים בארץ, שעזב את סלוצקי תקשורת לאחר 8 שנים, בהם בנה באמצעות הדיגיטל מותגי תוכן מובילים. רועי גוטמן (40), מנהל הארט של ראובני פרידן ב-10 השנים האחרונות, מונה כסמנכ"ל קריאיטיב של החברה החדשה, ולצידו מנהל קריאיטיב הממונה על תחום הקופי.
ניב חורש, מנכ"ל ARLO digital, מסר: "בשנים האחרונות האתגר הדיגיטלי מעסיק את ראובני פרידן, ואותי באופן אישי, יותר מכל. לכן החלטנו להקים חברת דיגיטל עצמאית, שהקריאיטיב הוא חלק אינטגרלי מהצעת הערך שלה. אני נרגש מאוד לקראת האתגר הדיגיטלי החדש ושמח שהצלחנו לרתום למטרה את הטובים ביותר בתחומם".
יניב פרטוש, משנה למנכ"ל, מסר: "ראיתי ב-ARLO digital הזדמנות ענקית לשילוב כוחות שיאפשר לממש את היכולות המתקדמות שיש לדיגיטל להציע ואף לקחת אותו אל הקצה. אני שמח על ההחלטה להצטרף למשפחת ראובני פרידן ולהוביל ביחד עם ניב את המיזם החדש."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטורף! איך זה לא הכותרת הראשית בניו יורק טיימס? (ל"ת)
    ארבל 10/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    התקדמות מרשימה לעבר 2014 (ל"ת)
    יקי 10/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור