שיווק ופרסום

לבנון: 100 בני אדם נהרגו ולפחות 4,000 נפצעו בפיצוץ בנמל ביירות

שר הבריאות של לבנון: "ישנם עדיין המון נעדרים. אזרחים שואלים את כוחות החירום היכן נמצאים קרוביהם". מחסן זיקוקים התלקח והאש התפשטה למחסן אמוניה 
אנגלינה יוסים |  3
פיצוץ בלבנון (צילום פיצוץ בלבנון)
יותר ממאה בני אדם נהרגו בפיצוץ באזור נמל ביירות בלבנון ולפחות 4,000 נפצעו – כך מסר שר הבריאות של לבנון, חאמד חסאן. בני אדם רבים נוספים עדיין לכודים מתחת להריסות,"ישנם עדיין המון נעדרים. אזרחים שואלים את כוחות החירום היכן נמצאים קרוביהם, אך זה מאד קשה לערוך חיפושים במהלך הלילה כיוון שאין חשמל באזור", הוסיף שר הבריאות.
לפי ערוצי הטלוויזיה הלבנונית, האסון התחיל בפיצוץ במחסן בנמל בבידור, במקום בו אוחסנו זיקוקים. השריפה שפרצה במחסן התפשטה למחסנים הסמוכים אשר באחד מהם אוחסנו טונות של אמוניום חנקתי, חומר שמשמש כדשן בענף החקלאות – כמו גם להכנת מטעני חבלה מאולתרים.
נשיא לבנון, מישל עאון, אמר כי "במחסן היו 2,750 טון אמוניום חנקתי, המשמשים בדשנים ובפצצות, שאוחסנו במשך שש שנים בנמל ללא אמצעי בטיחות", לדבריו זה "לא מקובל". כשהאש הגיעה למחסן אירע פיצוץ אדיר, שם נפגעו גם צוותי הכיבוי שהגיעו למקום אחרי הפיצוץ הראשון. מושל ביירות מרוואן עבוד אמר שכבאים שנשלחו לאזור "נעלמו" אחרי הפיצוץ השני.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זהירות
    ישראל ישראלי 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב מה קורה למדינה שכנופיה מצליחה להשתלט עליה.אפילו יצרו אויב דמיוני ,ישראל, ואין לנו איתם סכסוך גבולות. ככה זה מתחיל ,בן גביר וכנופייתו שונאת הערבים
    סגור
  • 2.
    לבנון תוצר של אירן
    רן 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזעם יתפרץ הפעם.....
    סגור
  • 1.
    מי
    יהודה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי המטומטם שנזקר על הפיצוץ בלבנון מלפני שמונים שנה בוקר טוב אליהו
    סגור