שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: אילן פלד וגלי עטרי בקמפיין של שופרסל אונליין

השם של רשת הקמעונאות זרק כנראה פרסומאי אחד באדלר חומסקי דווקא לשיר היווני באירוויזיון מ-79'. מה שקרה משם זה הומאז' עם שימת לב מפליאה לפרטים ותסריט שזור הברקות כמו "בריכה מטומטמת"
מערכת אייס |  3
שופרסל עם גלי עטרי ואילן פלד (צילום מתוך הפרסומת)
מי שיחפש ימצא לא מעט דברים שמתחרזים "עם שופרסל", אבל אנחנו מתים לדעת מיהו אותו פרסומאי מאדלר חומסקי שהשם של רשת הקמעונאות זרק אותו דווקא לנציג היווני באירוויזון של 79', "סוקרטס" – או כפי שהוא זכור (למי שהוא בכלל זכור) "סופרסטאר".
האסוציאציה הזאת הולידה פרסומת שכולה הומאז' לתחרות ההיא, וסביר להניח שהפרזנטור אילן פלד, בהתחשב בדמויות אחרות שגילם בעבר, יותר משמח לגלות שזהו הקונספט לקמפיין החדש. ניכר שמי שלקח בו חלק היה נלהב מהרעיון, מה שבא לידי ביטוי בשימת הלב לפרטים – מהדיוק בתלבושות ובאיפור-שיער, דרך השחזור של אולם בנייני האומה בירושלים שאירחו את האירוויזיון ההוא, ועד לשוטים של המנצח על התזמורת שעף על עצמו, כמו גם אפקט הצילום המיושן והכיתוב הצהוב על המסך (ד"ש לרשות השידור).
מעבר לזה, התסריט שזור הברקות, כשבין רשימת המכולת פלד מונה גם "בריכה מטומטמת" ו"כורסת עור לבוס", חורז "סמארטפון" עם "שיפון" והשמפו הופך ל"שמפון". בסוף אותו חיזיון של פלד, שמשחק פה שליחה של הרשת, מגיע הפוקר פייס הקורע מצחוק של גלי עטרי, הזוכה בתחרות באותה השנה לצד להקת חלב ודבש. בין כל המצרכים, אפילו את מותג הפארם Be של הרשת השכילו לדחוף לפריים. הודות לכל אלה, זו פרסומת השבוע של "אייס".
 
דבר צוות המשרד:
"אחרי שהשקנו בקמפיין הקודם את דמות גילי השליחה המתלהבת-עד-הזויה של שופרסל אונליין, החלטנו לקחת את הנאמבר הבא שלה צעד אחד קדימה. התלבש לנו טיל לקחת את השיר 'סופרסטאר' ולהפוך אותו ל'שופרסל', תוך מחווה מטורפת לביצוע המקורי".
איך נכנסתם לפרויקט:
"נכנסנו לפרויקט עם אילן פלד אחד ויצאנו עם 7 דמויות לפנתיאון (אמיתי, תספרו!)"
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרוייקט:
"לצלם כל דמות בנפרד ולחבר אותן מושלם בפוסט (ריספקט לגרוויטי)".
משפט קאלט שתפס על הסט:‏
"זה פרייסלס תזמין שופרסל"
איך עלה הרעיון:
"חיפשנו מכל כוכבי אותו אירוויזיון ויצא שגלי גרה הכי קרוב".
הרגע הכי זכור מהצילומים:
"ברגע של שיגעון אילן העיף כד יווני, צעק כוסאוחתו והכד התנפץ. בגלל זה יש לנו רק טייק אחד".
דבר נוסף:
"אלפידה הזמרת המקורית התלהבה ושיתפה את הסרט בעמוד המעריצים שלה".
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי
במאי: אדם סנדרסון
חברת הפקה: מיאלמה 
בית פוסט: גרוויטי 
מוסיקה: רן ושירי שם טוב
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי : טל ריבן
מנהל קריאייטיב: מוטי רובינשטיין 
מנהלת לקוחות: חני קדוש
סופרווייזרית: טל גרינגרז וליאור רחמים
קופירייטרית: יעל קורן
תקציבאית: מזל ילו
מפיקה: ליאת לוי 
פלנרית: איילת אספורמס
קריאייטיב דיגיטל – עידן צחר והצוות: רעות מגרה, ניב איתן ואלברטין בלס 
סטודיו ביצוע: ליאור הירש והצוות 
סטודיו Alo: שיר כרמונה, סייפן עלי 
מדיה קום: שרית צ'רבוני, ודימה סלבוטסקי
אינטרקשן: מתן מתן יעקובוביץ, טל ציזר , יקי ורון, תומר כהן, בניה רייכנברג
סושיאל: עדי ברזני, גל זזוט
הטאלנט האגדי: אילן פלד וגלי עטרי
ותודה מיוחדת לצוות בשופרסל: גיא אבן, יריב ברנבלום, ליטל קדמי, אריאל וויס
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גועל נפש
    יוסי 07/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת הפירסומות הדוחות שראיתי לאחרונה, המשך ישיר לרדידות שעוטפת אותנו מכל עבר
    סגור
  • 2.
    פרסומת מביכה את הציבור ואת אילן פלד ובעיקר את המותג (ל"ת)
    יעל 07/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    מבריק
    מעריץ 07/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אילן פלד הוא אילן פלד- גאון קומי אקסצנטרי שנכנס לכל דמות כמו חי אותה כל חייו. הוא מבריק גם כאן, כמו בכל הפרסומות שעשה. אבל תיקון טעות: בריכה מטמטמת ולא מטומטמת...
    סגור